Madball Gil ønsker og prøver mye. Lugger litt men fint at han fikk sjansen fra start igjen. Ikke hans skyld at det gikk som det gjorde sist, lett å gjøre ham til syndebukk
Eddie Føler ikke det er noe plan over det vi gjør.. tilfeldig hele greia... Son er virkelig ute av det. Virker treig, mangler snerten... Skygge av seg selv
Ginola14 Kungreke De to du nevner der tok PL på en helt annen måte enn gil har gjort. Gil er ikke akkurat rykende fersk lenger heller.
Dougie Ugh, her må det gjøres noe. Gil starta bra, men helt ute av det etterhvert. Få Sess på for ham, og flytt Perisic opp. Min mann Skipp er også helt ute av det, få Sarr på. Son må ut for… vel, vi har ingen, men 10 mann må være å foretrekke eller?
Eddie Skeptisk til Gil per nå.. men Son bør ut før han. Son er totalt usynlig.. hva faen har skjedd?? Han var jo verdensklasse
Cuti Inn med Sarr for Skipp. Og kanskje flytte Dier opp på midta. Det hadde vært en start etter pausa.
John_chef Dette er altså så trist å se på. Jeg satt og trippet under VM og gleda meg til premier league. Nå skulle jeg nesten ønske VM varte frem til sommeren!😣