Madball Kungreke nei vi ser ikke på noen måte velsmurt ut. Sliter voldsomt med å få no grep på midtbanen
Kungreke Madball Mangler en kreativ spiller med litt pondus på midten. En Zidane i toppform hadde vel gjort susen 😂
Cuti Får trøste oss med at vi kun har spilt en god omgang per kamp hele sesongen. Så 2. omg blir sikkert ok.
Kungreke Madball Føler det der er et utsagn som er veldig beskrivende for mentaliteten til deler av bakromsapparatet i klubben vår. Tenker da på mannen på toppen.
Madball Så langt vil jeg si at de dårligste spillerene våre er de som har spilt VM. Højbjerg helt forferdelig. Son fortsatt fra den dårlige høsten. Perisic helt fraværende
Ginola14 Det beste med denne første omgangen er de to ølene jeg har fått i meg. Det har til og med gjort at jeg har trua på at vi snur det i andre omg. #Frydenlund ipa❤️
Schism Som vanlig er det himmel eller helst helvete her inne. Kan ikke si det der var bra, men så fryktelig dårlig var det heller ikke. Jevnspilt. Så klarer vi dessverre som vanlig å slippe inn først. Ganske utrolig.
Mabbutt Schism Må bare si at her er jeg uenig, jeg synes dette faktisk var fryktelig dårlig. Håper det bedrer seg i 2. omgang.
CWaddle Vi har ikke vært gode men jeg må også si at Brent har vært fryktelig gode i presset og støtingen sin. Kan ikke fortsette slik hele matchen 😏
tstone Egentlig en fan av Dier, og mener mange er litt for harde i kritikken av han. Men klart det er vanskelig å være et topplag når man gir bort sånne gavepakker...