Schism Synd vi spiller på lørdag med tanke på Romero. Utvilsomt ikke ideelt, men.... og heldigvis holder Son seg i nærområdet. Bra vi har hjemmekamp i alle fall. Lengste klubbreisen vi skal gjøre på et par mnder nå er vel Luton 😄
Knut Om noen kjeder seg i landslagspausen så kan man jo vurdere å slå ihjel halvannen time av ventetiden ved å se på Golds seneste video:
Knut OsvaldoArdiles Det verste er at han produserer 1-2 av disse mer eller mindre hver uke, alle ca like lange 😁
OsvaldoArdiles Schism Hører du på YouTube Music da, eller ser du på mens du går tur? Vansalot Ja, den er fin 🙂
Vansalot Ellers kan dere og sjekke ut "Gold and guest talk tottenham" podcasten. Det er mye det samme, bare uten video og 40 min med fjasing. Jeg liker videoene og, men det er mer tricky å få de med seg "på farten".
Knut OsvaldoArdiles Det er null merverdi av å se ham, så man kan bare sette på youtube og la mobilen ligge i lomma og bruke det som en podcast. Man kan også skru av mobilskjermen og lyden fortsetter (jeg kan ihvertfall det med Youtube Premium)
Knut Siden det er landslagspause; her er ukens (foreløpig første) mulighet til å høre på Gold i halvannen time:
OysteinS Schism her er det opp til flere som har vært på en eller annen stuntmann skole og lært "hvordan falle som en skutt" 🤣
Knut Det brøt i tillegg ut slosskamp blant fansen på tribunen før kampen og Argentina gikk faktisk inn i garderoben igjen som følge av dette.