Cuti Om jeg skal fortsette analogien fra fotball til langrenn, så er Messi Klæbo. Bale er Northug. Og Kane er Sundby. Venter fortsatt på at Kane skal ta en Benzema og egenhendig dra Spurs gjennom til en pokal.
Knut Og der dukket Gio Lo Celso opp i VM også. I grevens tid kan man kanskje si 😃 https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/players/lionel-messi-argentina-lo-celso-25748634
Dougie Når jeg ser hvordan trenere som Deschamps lykkes i store turneringer gang etter gang, lurer jeg på hvorfor Mourinho ikke har begynt med landslagsfotball ennå. Passer perfekt til det, og hadde sannsynligvs gjort rent bord med en toppnasjon i Europa.
Schism Og Lloris blir den keeperen gjennom historien med flest VM-kamper (alene) - så fremt han holder seg frisk. Men la oss håpe han taper.
CWaddle Schism Joda for såvidt. Lloris er jo allerede verdensmester. Kult om vi fikk en til i stallen.
Kungreke Håper Frankrike vinner, orker ikke grininga til Ronaldo hvis Messi ender opp som verdensmester men ikke han 😆