Schism Da jeg kom hjem tenkte jeg å sette penger på United og Arsenal-seier (da var det 2-2 og 0-1). Orket ikke.
Schism Skal ikke skylde på Traore der ettersom han egentlig gjorde det veldig bra, men ja - synd han ikke fikk litt bedre vinkel. Utrolig den siste sjansen til Arsenal der. Men godt å se. Blir vel en haug med kamper med mye rart på overtid fremover.
Knut Glad vi ikke kjøpte ham! Ellers veldig stas å ende runden over Ars på tabellen. Etter fjorårets sesong teller det som en liten seier 👌🏻
Madball Kungreke Har de ikke allerede gjort det lenge? Minnes jeg så det som et mulig spill for maaange år siden
Schism At folk ville ha Traore vil for alltid være et mysterium for meg. Selv om Nuno fikk en sabla bra sesong ut av han.
Madball Allikevel gledelig å se hvor mye de to laga sliter på hjemmebane mot lag som de i utgangspunktet skal slå greit. Både manure og arse må ha straffe og en spiller mer for å få et resultat
Kungreke Madball Aner ikke, men er jo et mer interessant spilleobjekt nå som man kan få både 10 og 15 minutter lagt til i begge omganger.
Madball Sean Dyche første manager som ryker eller? Litt rart at en såpass tradisjonsrik og stor klubb "lever" med at de er så dårlige over såpass lang tid..