Knut Kungreke Nuno virker som en bra fyr om en ser bort fra vurderingsevne ift evt problematiske forhold ang. nåværende arbeidsgiver (ikke sjekket hvem/hvor han er trener). Ønsker ham alt vel. Bare ikke rett mann for Spurs. Det var heller ikke hans feil at vi var dumme nok til å "give him an offer he couldn't resist".
Kungreke Knut Hadde vi fått Conte den sommeren så hadde nok Conte vært her enda. Så alt i alt en seier for underholdningsverdien i fotballen vår.
Knut Forsiden av vg.no nå 🤮🤮 https://tv.vg.no/video/272094/rystes-av-bruno-detalj-i-alle-dager Det har "tilfeldigvis" glemt å nevne hvilket lag som vant denne kampen. Kan heller ikke huske at de noen gang har dratt frem noe slikt klipp av Lamela eller andre Tottenham-spillere.
Schism Kan i det minste forstå denne. United har flest fans. VG ønsker flest mulig klikk. At man kan stille spørsmålstegn ved den journalistiske kvaliteten er heldigvis ikke så viktig når det gjelder fotball. Verre at de holder akkurat like ubrukelig nivå på 9 av 10 andre ting de dekker.
Madball Poch oh Chelsea bør helst gi nyopprykkede Luton en liten omgang i kveld for at det ikke skal bli ytterligere press der i gården
Schism Aldri vært noen stor fan av Sterling, men hjelpe meg hvor bra han ser ut i starten av denne sesongen.
Schism Ref bredde. Jeg utfordrer alle her inne til å nevne en på benken til Chelsea foruten Cucurella. Alle andre er 21 eller yngre. Nå har de selvsagt ei heftig skadeliste, men selv de rikeste har ikke uendelig med etablerte spillere.
Schism Knut Synes faktisk ikke de er så håpløse, men mangler vel litt fremover? Noe som ofte blir et problem ettersom sesongen går selvsagt. Skårer man ikke mål så går man tom for entusiasme før eller senere. Fortsetter de som nå så vil de ikke bli slaktet rundt omkring.
Knut Så kun første omgang, og som du sier så synes jeg ikke de var i nærheten fremover i banen. Selv ikke på dødball. Det var dette jeg la i utsagnet mitt 😅
Schism Kan ikke si 2-0 er ufortjent, men kunne fort ha stått 1-1 også. Chelsea er Sterling for tiden. Alt for tidlig å dømme hvordan de blir, men på ingen måte imponerende enda.
Madball Kungreke Med tanke på hvor mange sterke påstander det finnes om feks Richarlison.. rart han da ikke har hattrick i hver eneste kamp.