Dougie Så lenge vi konkurrerer mot statsbudsjetter og oljefond, samt hyperkommersielle merkevarer som Man Utd, er det ingen automatikk i at vi skal være helt der oppe - dessverre. Men at vi har bedre forutsetninger for å gjøre det bra de neste 20-30 årene enn de foregående, det er det ingen tvil om!
Når man ikke så enkelt kan gå utover klubbens omsetning så vil det relativt sett gagne oss.
Jeg tror ikke Tottenham vil dominere fotballverden, men at alt det som skjer nå (og forsåvidt har skjedd) hva gjelder reguleringer vil nok i det minste ikke gjøre det vanskeligere.
Blir fort off-topic, men at vi er i London. Nå får Beyonce tre ganger. Snart mer fart i NFL osv. Jeg vet ikke hvor mye penger som ligger i slikt, men kan jo se for meg at vi signerer en hinsides navneavtale før eller senere. En ting er at noen fotballfans får høre om Nike Stadium - noe helt annet når Beyonce og co. skal spille på nettopp Nike Stadium.
Når vi da konkurrer mot klubber som ikke like enkelt kan dope (selv om de opplagt fortsatt kan - gjennom firma fra Qatar osv.) seg finansielt.....