Knut Smått utrolig. Samtidig er det forjævlige forhold temperaturmessig sammenlignet med da vi var der 😃
ManagerBill Eddie Ikke noe storlag no vet du,,,på besøk der oppe,,,dei bruker ikke å tape når dei har vært der oppe 😎
Madball Kult med B/G! Når det gjelder City er de rimelig ute å kjøre i forhold til hvordan de har vært de siste 10 åra
OysteinS Kungreke vi ligger på fjerde plass med 14 poeng, men kan teoretisk passeres av 8 lag om vi taper kampen mot Frankfurt etter det jeg kjapt kan se, så det er flere mulige scenarier, eksempelvis ryker ut av CL, vinner CL og rykker ned fra PL 😁
Kungreke OysteinS satser på at vi vinner cl, rykker ned og vinner cl igjen uten å rykke opp. Kan ikke forestille meg en mer Tottenham måte å vinne trofeer på.
ManagerBill Steik Forest i siget,,,kun 3p bak Spurs....Det er ingen umulighet at Spurs ender på "Ange"plass ved sesongslutt,,,håper jeg bommer fullstendig på den....
Schism ManagerBill Man tar 17. plassen. Null problem. Skal ikke påstå at vi bare taper alt i februar, men akkurat nå er vel 0 poeng i februar det mest sannsynlige. Hvis det skjer vil fort 17. plassen se rimelig bra ut.
Madball Ja vi havner i sumpa om en mnds tid hvis ikke vi begynner å plukke poeng. Med de neste tøffe motstandere kan det fort bli realiteten
Madball Gledelig at Villa sannsynligvis tar 3 sterke poeng på st.james idag. Håper på Carrick og manure seinere idag. Ingenting hadde vært mer Gledelig om Villa tok igjen arse.
Madball Arteta sitter ihvertfall ikke med hendene i lomma. Bytta 4 spillere samtidig på timen og brukte 5. Bytte på 75 for å score.