Schism Husker diskusjonen rundt Gyokeres da Solanke ble kjøpt. Denne sesongen har de levert ganske likt stort sett. Litt hipp som happ hvem man kjøpte.
HugoLorrys Schism Tenk å spille spiss på det laget som leder ligaen suverent og som har vært best hele sesongen og ikke en gang klare å skyte på mål. Må være sesongens dårligste kjøp i ligaen.
cjmozart I press-spill og generell jobbing har vel Solanke vært milevis forran. Som rene spisser er de ganske like ja.
Schism United slipper for øvrig unna med 40 kamper i år. Umulig for et PL-lag å spille færre. Kunne kanskje vært en ide å slå seg sammen? Manchester Hotspur som spiller sine kamper i Milton Keynes?
rihno Synd det var city som fikk de denne kampen. Ars*nal har greie muligheter til å opparbeide seg en luke nå.
ManagerBill Burnley har spilt U heime mot Manu.. og U borte mot lpool,,idag,,,,Og noen som trur det blir en Walke Inn The Park neste helg,,,
Madball All in for Villa resten av sesongen for min del. Martinez er ikke den mest sjarmerende keeperen jeg kan komme på og Emery er eks goon men i kampen mot le arse er jeg villig til å svelge noen kameler. Selv Matty Cash
ManagerBill Når Forest klarte å fixe seg U igår mot Artisboda kan der ver håp for flere utover vinteren
ManagerBill Eddie Ikke noe storlag no vet du,,,på besøk der oppe,,,dei bruker ikke å tape når dei har vært der oppe 😎