mka07 Kungreke jo mener å huske at Vertonghen fikk ett mål annullert. Men husker ikke når og mot hvem. Edit; ser noen har svart på det.
Sephiroth mka07 Jan fikk et må feilaktig annulert pga offside i egen banehalvdel ja. Det skulle forøvrig vært hans andre mål i den kampen mener jeg
Knut Yiddo61 garantert. Samme som at hvis Liverpool hadde scoret første målet vårt i helgen så hadde det også stått.
Yiddo61 Kungreke det var den 17 januar 2015 mot Sunderland, Jan var vel minst 2 meter på egen halvdel når ballen ble spilt og dommer var rett ved og hadde full oversikt, ekstremt dårlig dømming
Sephiroth Jeg viste ikke om regelen om at det ikke kunne dømmes offside på egen halvdel før den kampen. Jeg lærte den regelen da kommentatorene forklarte hvorfor målet til Jan skulle stått
Kungreke Det gir jo mening. En kan jo umulig si at noen er offside når de er på egen "side" (banehalvdel). Det faller på sin egen urimelighet. Da ville man jo kunne dømt offside mot forsvarende lag på kontringer etter corner osv. Hadde blitt helt koko.
cjmozart Jan mista vel 2 mål på rappen da, ett mål som ble omgjort til selvmål + dette offsidemålet hvis jeg husker rett
Andreas Men Levy var jo grunnen til at vi ikkje var så gode som vi burde være og da. (Jamfør mange engelske supportarar. Ikkje så mange her inne)
Madball Har problemer med å se at Amorim skal redde seg inn med United altså... når Shaw, Maguire og Casemiro fortsatt trakterer startelleveren. Og det er ikke fordi jeg mener at de er dårligere enn resten av troppen. Kan jo håpe de gir Chelsea kamp men laget deres ser unektelig mye bedre ut. Og Maresca har vel kun hatt noen uker mer på seg i jobben enn hva Amorim har?
Madball Chelsea valgte å gjøre 3 bytter før 20 min spilt. Dvs kanskje 10 min effektiv spilletid. Den her trur jeg de taper så det synger etter. Chelsea altså. Palmer rimelig muggen da han blei tatt av.
Madball cjmozart er vel ikke så mange som klager på de røde? Altså avgjørelsen. At de oppstår er jo helt meningsløst i begge tilfeller