Madball Synes Manchester derbyet har vært mye jevnere enn resultat tilsier da. Men hjelper jo å ha en som kan score mål.
Schism Madball When it rains osv. Enig. Dette var på ingen måte en overkjøring på den måten resultatet delvis gir inntrykk av. Problemet til United er at de har helt feil typer i forsvar til å spille den slags fotball.
ManagerBill Manu etter 4 R...verre enn sist sesong allerede,,,Forsetter det slik, ryk RA før jul so blir d comback på Sunnyface 😂
Kungreke Ra må være den verste manageren United har hatt i min levetid. De kommer ikke til å vinne noe med ham.
Kungreke Madball Han har levert 31 poeng på 31 kamper, ingen av de andre managerne i ligaen har levert færre poeng i samme periode.
Madball Kungreke nei det er ræva. Ikke det vi diskuterer for all del. Men når flere andre har slitt med det laget kan man jo spørre seg. Han var jo überhot i Portugal uten at det selvfølgelig trenger å bety at han er verdensklasse manager
Kungreke Madball Han var det, men han er jo like sta som Ange med et dårligere mannskap. Dette united laget hadde garantert spilt bedre fotball med David Moyes nå.
HugoLorrys Schism Jeg satt og så på unitedkampen i går og Haaland er tydeligvis aldri i offside, men hvordan kan ikke det der være offside? Er det en spiller som opphever offsiden som ikke vises i bildet?
Kungreke Schism var det ikke Toby eller Jan som opplevde å få et mål annullert pga offside på egen banehalvdel?
HugoLorrys Schism ok så bare jeg som ikke kan reglene da, men i så fall skjønner jeg at det er mulig å kritisere forsvaret som setter offsidefellen et sted på banen som det ikke blir offside.
Schism Kungreke Har OK hukommelse, men den husker jeg ikke. Når du sier det så "føles" det ut som det skjedde noe slikt, men husker ikke. At det skulle ha skjedd Tottenham tviler jeg dog ikke på.
Yiddo61 Kungreke helt riktig husker ikke årstallet men tror det var mot Sunderland og mener å huske at det ble seier og det målet til super Jan var helt på slutten av kampen
mka07 Kungreke jo mener å huske at Vertonghen fikk ett mål annullert. Men husker ikke når og mot hvem. Edit; ser noen har svart på det.
Yiddo61 Kungreke det var den 17 januar 2015 mot Sunderland, Jan var vel minst 2 meter på egen halvdel når ballen ble spilt og dommer var rett ved og hadde full oversikt, ekstremt dårlig dømming