Knut Har jo ligget i kortene en stund (selv om ingenting er avgjort). Tenker Lpool ikke nødvendigvis kommer styrket ut av dette vinduet.
Kungreke Knut Er et relativt stort tap for dem. Mane har vært en av deres beste spillere i flere sesonger nå. Kjpt for dem, mest sannynlig bra for oss.
Andreas Fulham ser skarpe ut. Eller så er det Loverpool som ser rustne ut. Eller en kombo av begge 2.
Andreas Han Mitrovic er en irriterande fyr. Men deilig når han gjær slikt mot Pool. Eg hadde blitt sur om han hadde fått den straffa mot oss. MEn i dag er den grei. 🙂 Skal vel leggast til at Kane og Son har vel fått straffe på nokre sleke før dei og.
presley Der gikk Liverpool på et poeng tap.En kamp de var store favoritter.Dette bare viser at det finnes ingen lette kamper i PL.
CWaddle Er det bare jeg som ikke får denne tråden opp på forsiden? Jeg prøver å velge både "latest" og "newest" på "all discussions"
Kungreke CWaddle Junajtid da 😆 Ser ut som Ten Hag effekten lar vente på seg. Veldig svakt av United i dag.
Knut Må si jeg liker Ten Hag-effekten 😅😅 Fire mål under mot Brighton når det er spilt 35 minutter er egentlig veldig godt gjort!
Knut Synes egentlig han klarer seg ok kroppsspråkmessig og innsatsmessig på tross av at han nok er forbanna. Må trygge landslagsplassen (og formen) opp mot vm?