Mabbutt John_chef Litt overraskende, ser jo ut til at keeperen blir meid ned... Forstår ikke VAR, vi får bare ta det vi får...
Schism Må innrømme at jeg synes den så tvilsom ut, men sabla godt gjort av Kane. Høyresiden vår defensivt er helt fryktelig. Emerson er litt sånn ærlig talt. Og nå er Dier blitt nesten like dårlig.
cjmozart Trur vi får den fordi Mellier er for passiv. Hvis han går klarere ut etter ballen og blir hindret, trur jeg det blir blåst av
Madball Leeds er fulle av tjuvtriks. Sørga for å holde ballen som kom ut på banen inne sånn at dommeren måtte blåse av på corneren vår. Så når han spilleren får lanken i trynet ruller han seg inn på banen igjen. Jeez
John_chef Madball så også når dem hadde en person nede etter en takling. Han ble taklet på utsiden av banen, men rulla innpå igjen.😂
cjmozart Akkurat det målet der føles ikke som det var noe stor tabbe; litt slapt duellspill og ballen havna akkurat der den måtte.
Madball cjmozart Enig. Etter jeg så den i reprise tenker jeg vel mer at de har flaks og vi har uflaks
Schism Lenglet 😂 Godt å se at han er like dum som resten. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig. Savner Naybet. Kunne knapt gå, men han var ikke dum som et brød.