Forståelig at Lucas sliter, men det forandrer ikke at han er dårlig.
Defensivt handler det mest om å dekke rom i de offensive rollene. Lucas faller bare ned når kondisjonen ikke holder.
Forståelig at Lucas sliter, men det forandrer ikke at han er dårlig.
Defensivt handler det mest om å dekke rom i de offensive rollene. Lucas faller bare ned når kondisjonen ikke holder.
Ikke enig. Han har et like hardt mottak som han har skudd men evnen til å tracke hjemover med farten sin overgår de andre som har spilt i den posisjonen minus Richarlison
Synes Lucas spiller smart og hardt defensivt, og dekker rom som må dekkes; Han er en av våre som er god på å lage brudd, god på å dra av en mann, men dessverre grusom på siste pasning eller skudd.
Hjelper ikke når han ofte ender nede på 21m fra eget mål. Helt pumpa. Så når vi vinner ballen har vi ikke noe sted å gå. Helt håpløst. Mot Marseille var han en stor grunn til at vi ble liggende som vi ble første 45.
Ikke overraskende oppstilling.
Heldigvis ingen Lucas, men 3-5-2 og Perisic foran.
Får håpe Sessegnon er like god defensivt som sist mot Salah.
Skeptisk til dette laget...men vi har vel ikke noe annet å stille med. Blir hardt mot Nunez og Salah er jeg redd.
Vi stiller med en ballhard midtbane..
Vi er svekket både foran og bak men det er litt den posisjonen vi har satt oss i
Alle mann i forsvar både i teori og praksis.
Ikke så mye annet å gjøre med de skadene vi har og har hatt. Doherty burde ha spilt for Emerson, men resten er ganske forståelig.
Får håpe Kulusevski kan bidra på slutten - og at vi ikke ligger under med 3-4-5 mål når det står igjen 20.
Vet ikke helt hva man kan forvente her. Men basert på dem siste kampene, så er det jo forsvaret og midtbanen som scorer målene. Så dette må jo bare bli bra!
Tja, kommer an på tilnærmingen det. Men det var vel egentlig ingen fare for at Conte skulle bruke Gil eller Lucas. Dette blir 90 minutter i egen 16 meter.
Rart at denne stemninga råder på forumet, selv om jeg innerst inne deler den. Vi spiller hjemme mot et lag plassert et stykke bak oss på tabellen men håper ikke vi taper med så store siffer.. litt snedig
Den midtbanetrioen der bør jo i teorien kunne dominere midtbanen. Allikevel noe som sier meg at det ikke vil skje
Nja. Er vel ikke helt feil å si at Kulusevski har vært vår beste i år? At Son og Romero normalt er blant våre tre beste (sammen med Kane).
Så er det gledelig at Højbjerg og Bentancur har tatt steg, men ikke helt feil å si at det som fort er tre av våre fire beste mangler når alle er i «lik» form (som Son har vist er ingen alltid «best» når formen ikke er der).
Attpåtil har vi folk som Richarlison ute og en spiller som Lucas er helt klart ikke fysisk der han normalt er (normalt har ikke han noe problem med å løpe mye - muligens han største styrke når han ikke sliter med skader).
Hadde vi møtt et normalt Liverpool hadde vi ikke hatt en sjanse. Så har de også skader samt er et lag som kun tidvis fungerer. Startoppstillingen til Pool er dog mye bedre enn vår. Fra benken er Kulusevski den klart beste mellom de to - hvis han er 90% for å spille 20 min.
Viktigst i dag er at Conte får våre gutter til å tro at førsteomgang er ferdig når kampen starter. Kjører rett på andreomgang, spillemessig.
Here we go again.
Jepp. Da er det vel gjort.. syke syke greier at vi slipper inn først hver eneste kamp
Verdensklasse de backene.
Emerson loffer ut. Og Sessegnon tenker «ja hvorfor ikke bare la Salah stå helt alene foran meg midt i boksen».
At folk fortsatt mener Sessegnon ikke er dårlig er for meg et mysterium. Han hadde en periode med fremgang, men i snitt er det så natta.
Får håpe målforskjellen ikke blir helt ødelagt.
I rest my case!