Herlig av Son og Kane! Måtte bare klage litt først så satt den
CL: Tottenham Hotspur (2) - Eintracht Frankfurt (3) 12/10 2022 kl. 21:00
Endelig VAR i vår favør. Riktig den. Går bare i kroppen på Kane. Sikker straffe. Digg
Klink straffe. Og i motsetning til frispark så er det noe Kane behersker bedre enn noen.
Haha!! Son blåser den i nota!! Jada
Pent legg av dansken og nydelig volley av Son
- Redigert
Højbjerg går på vannet. Best defensivt og den assisten der står seg fint mot det meste.
Trist med Emerson. Helt livredd for å spille fotball nå. Selv han er ikke SÅ dårlig.
Er vi heldig at vi unngår rødt der?
Høyrebacken må være forhekset... Royal er dessverre ikke god nok... Mangler mye den karen.
Andreas
Tenkte det samme!
Mye bedre utover i omgangen. Hadde litt spill. Flere gnager det nesten går igjennom.
Hadde vært morsomt å se Skipp for Bentancur ganske tidlig. Emerson er det ikke så mye mer å si om. Og dessverre reagerer hele tribunen når han får ballen også (skjønner selvsagt hvorfor). Gjør det ikke enklere.
Selv om han ikke har vært veldig god, synes jeg Sess skal få litt skryt for posisjoneringen sin i denne; virker å være på mer eller mindre riktig plass mesteparten av tiden.
cjmozart Selv om han ikke har vært veldig god, synes jeg Sess skal få litt skryt for posisjoneringen sin i denne; virker å være på mer eller mindre riktig plass mesteparten av tiden.
Ødela en for Son vil jeg påstå.
Men delvis enig. Kan ikke si at jeg har reagert like mye på han denne gangen vs mot Leicester (som var forrige gang jeg så han live).
Så sliter vi med å få backene opp i spillet generelt. Men samtidig skal man ikke overdrive hvor mye de kan skape på en omgang. Emerson hadde til slutt et ganske bra «raid» (uten et bra innlegg selvsagt) og Sessegnon har hatt flere ok. Blant annet pasningen til Son. Og defensivt har vår venstreside hatt god kontroll (ikke hatt mye problem på høyre heller. Mest et dustete frispark Emerson lagde).
Det er han som skaper rommet Son skårer sin andre fra, så da gjorde han vel opp for seg
Det er så deilig å se Son begynne å se litt skarpere ut igjen. Håper vi rullerer og hviler de beste litt snart
Alle ser bedre ut nå. Er nok litt motstanden også, men milevis bedre enn i starten av denne og mot Leicester (for å sammenligne fra tribunen).
Må vi bare unngå 3-2 på noe tull. Da blir det stressende.
Mye mer tro på 4-1 nå selvsagt.
Spurs spillere kunne spart seg for gnålinga til dommeren om det andre gule kortet. Det var soleklart og han skal selvfølgelig ut etter de to men det ser ikke bra ut å omringe dommeren med to fingre ass
Dommern så forvirra ut, akkurat som om han hadde glemt at Tuta hadde gult fra før...
Hasebe har gult fra før, men får ingenting på den???
Rotete slutt på kampen. Totalmarkeringssvikt på 3-2 målet