Kane er en ganske klar nr. 2 på toppskårerlisten i år i PL.
I et lag som opplagt ikke helt fungerer offensivt.
Kane er en ganske klar nr. 2 på toppskårerlisten i år i PL.
I et lag som opplagt ikke helt fungerer offensivt.
Jeg derimot har en enorm sentimentalitet ift enkeltspillere. Sikkert ikke det smarteste men sånn er det. Ville spydd av å se Kane i manure drakt. Arse også selvsagt men det er utenkelig.
I Bayern M. drakt kunne jeg levd med . Italia også urealistisk og rart. Spania hadde vært greit, samme som da Bale og Modric gikk. De hørte hjemme på det nivået.
Kjipeste spiller avgangen for meg må være Gazza. Han var grunnen til at jeg valgte Spurs eller motsatt.
Keane til Liverpool var heller ingen høydare
Og Carrik og Berbatov til manure. De salgene manifesterte vår posisjon som knapt et nesten-lag
Sheringham
Ganske sikker på at Kane tenker mye på den rekorden til Shearer og at det vil være enklere for han å gå til et PL-lag. Det beste for oss ville kanskje være en ren swap med Håland; noe som ironisk nok ville gjort City bedre akkurat nå og vi ville hatt en lysere fremtid, men ser ikke helt at det kommer til å skje.
Kane kan dra til Juve så kan vi få vlahovic
Hvis RM kommer med en 5-årskontrakt kan han kanskje dra ut? At han drar til noen annen klubb utenfor England klarer jeg ikke å se for meg.
City har kjøpt sin. Arsenal tror jeg ikke kan skje - blir i alle fall ikke solgt dit. Litt samme med Chelsea - og der må det også ta slutt med pengebruk på et tidspunkt. Liverpool er knapt noe poeng nå.
Jeg kan ikke si denne analysen må være 100% riktig, men blir særs overrasket hvis det ikke blir oss, United eller RM. RM er også long-shot.
Tenker vel og ManU er mest sannsynlig, men vi skal ikke helt glemme Newcastle i den miksen her - de har fremdeles ikke gjort den store signal-signeringen man venter på, og hvis de skulle klare topp4 i år trur jeg de skal ha en liten, men realistisk mulighet for Kane
Bedre å la real få ham gratis da. Bytte mot noen av ungdommene deres og droppe betaling for reguilon.
Alle bryr seg om penger, men usikker på om Kane er den som er mest opptatt av det der. Newcastle har også gjort ei storsignering i Isak. Samt at jeg tviler på at Newcastle ender topp 4. Det kan kanskje forandre ting.
Blir interessant hvis United byr 65m i sommer. Da har man ei sabla tøff beslutning å ta.
Kane blir i klubben, manifesterer seg som uoppnåelig toppscorer i Tottenham og overtar tronen til Shearer i PL.
Noe annet er uaktuelt. Så det så!
Og Pochettino kommer inn som trener.
Og Bentancour blir vår endelige oppgradering av Eriksen.
Og vi vinner PL neste sesong.
Litt galgenhumor etter flere tiår med skuffelser
Hvem er han mørkhåra på bildet der?
Gledelig om det stemmer at de ikke selger i sommer.