rihno
Jeg tror også terskelen er høy, men jeg tror ikke han blir værende til enhver pris.
Og dessverre hvis ManUtd (som ærlig talt ikke er spesielt mye bedre enn oss) - er på en opptur - uten en klar midtspiss - så er det noe med at timingen der er god. De kan da også "overbetale" for Kane.
Kane sikrer seg rekorden til Shearer. Høyere lønn - og satser på at ManUtd får en oppsving før Tottenham. Ikke akkurat urealistisk akkurat nå.
Håper ikke det skjer, men ikke verdens undergang heller. Veldig tungt å bli best i PL selvsagt, men lag som Liverpool og Arsenal nå har vist at når man først får satt et lag så kan det gå fort. Tok ikke lang tid for oss heller under Pochettino når ting "plutselig" gikk rett vei.
10 siste kampene i 14/15 hadde vi 4-2-4 med blant annet et 3-0 tap mot Stoke. Vi var ikke noe stort lag. 15/16 var vi plutselig veldig gode og 16/17 er uten tvil det beste vi har vært i moderne tid. Vi raknet på slutten i 2015/16 i to kamper, men kalenderåret 2016 samt våren 2017 var veldig veldig bra. Altså 1.5 år etter en ganske middels vår i 2014. Så gikk det jevnt nedover fra høsten 2017 (selv om det tok flere år før vi ble skikkelig dårlige - så gikk det etter mitt syn jevnt nedover - aldri før ble vi som våren 2017).
Vi må uansett igjennom en overgang når Kane en dag er borte. Ikke sikkert at det å få 100m eller noe veldig høyt for han denne sommeren da er det verste. Derimot hvis han går gratis sommeren etter er det helt krise.