CWaddle Må vel si at jeg ikke hadde sett for meg at Norge skulle ha toppscoreren i både Premier League og La Liga 🇧🇻
Schism CWaddle Inter kjøper Sørloth. Real erstatter Joselu med Strand Larsen. Blir enda bedre neste år.
Knut CWaddle det kommer maksimalt til å vare frem til neste korsvei hvor det står om å vinne eller forsvinne 😁
Kungreke Ødegaard må droppe landslaget selv om han spilte mot Chelski? Da hadde jeg personlig lukket den døra om jeg var treneren til Norge. Ikke at jeg bryr meg veldig om landslaget egentlig, men rent prinsipielt.
Cuti Arse har fra før trukket Rice og Saka fra Englands tropp. Selv om alle tre startet så sent som søndag. Ødegaard fullførte jo alle 95 minuttene også. Svakt av landets kaptein dette.
Mabbutt Cuti Skjønner vel at vi ikke klarer å kvalifisere oss, og da driter han i det. Ikke noe kapteinsemne.
Kungreke Cuti Uskikket til å være kaptein. Er slike ting som dette som gjør at jeg nesten mener vi kun burde bruke spillere fra hjemlig liga på landslaget.
Cuti Kungreke Vi burde hatt en annen kaptein ja, absolutt. Men et landslag uten Haaland hadde vært trist 😅
Knut Tja. Sist landskamp jeg synes var stas å se på var da nødslandslaget spilte. Antar det har med at de var stolte over å få sjansen og så på den som noe stort å få lov spille landskamp. Er vel litt annerledes med den gjengen vi mønstrer til vanlig... for dem er det vel ferie fra "jobben".
Cuti Knut Joda, det måtte bli sånn når folk som aldri ellers hadde fått sjansen får sin livs mulighet. Men om de hadde fått klippekortet utenlandsproffene har i dag, så hadde nok den entusiasmen forsvunnet fort der også dessverre.
Kungreke Få slutt på klippekortene. De som ikke spiller de får ikke spille, samme hvor mange millioner de tjener. Så lei av umotiverte "proffer" på landslaget.
CWaddle I går spilte Sander Berge slik jeg ønsker at vår nummer 6/8 skal spille. I går var han stor faktisk. Om han jevnlig vil holde godt nok nivå for oss er nok usikkert. Men, som sagt, i går var han rett og slett god.
Schism CWaddle Potensialet i den karen er enormt. Og han skal nå normalt nå nå sin beste periode i karrieren, men jeg har liten tro på at han skal bli en spiller som kan ha høyt nok laveste nivå for en toppklubb dessverre. På sitt beste er han derimot en helt toppklasse midtbanespiller. Står ikke noe tilbake for en kar som Bissouma (selv om de er litt forskjellige typer - Berge er vel nærmere Bentancur).