Ja. Jeg skal ikke si at Richarlison aldri kan bli bra fordi jeg har sett han en gang live (hvor han var særs svak), men skremmende hvordan han mangler helt grunnleggende ferdigheter. Teknisk er det mye rart. Taktisk er det til tider helt på jordet. Han prøver ting som aldri kan lykkes. På TV kan det være vanskelig å
se hvorfor det er dumt ettersom man ikke ser hvor alle andre er på banen, men live er det bare «hva i helvete er det han gjør?».
Dier er et eksempel på en kar hvor jeg har tenkt lignende ting tidligere, men som i alle fall i går fremsto nærmest perfekt taktisk. Og han man stolte på kunne holde hodet kaldt defensivt (sammen med nevnte Højbjerg, Kulusevski og Kane - Bentancur ble også bedre slik sett i andre).
Håper vi prøver 3-5–2 fremover med Kulusevski som vingback. Jeg har kritisert Sessegnon mye. Så gitt han en del skryt for fremskrittene han har gjort, men å se han live var helt sjokkerende. Igjen - en kamp - men han gjør alt feil offensivt rent taktisk. Løper i feil rom, med feil timing osv. Perisic er naturlignok milevis bedre der, men sliter opplagt fysisk. Emerson. Med ball er han akkurat like sjanseløs med ball som på tv. Så jeg tror Kulusevski (som er motsatt - taktisk offensivt er han omtrent prikkfri) på høyre og Perisic på venstre er det beste vi kan få til nå. Med Emerson og Sessegnon blir det snart mye tap er min spådom.