Stiller store spørsmål angående vår manager.Synes han har gjort mye feil denne sesongen.
Jeg forstår at denne sesongen har ikke verdt lett for han.
- mistet nære venner
- operasjon
- familien bor i Italia.Vil ikke flytte?
- Selv om alt det ha skjedd så må spørsmålene stilles.
Formasjon og taktikk:
Conte kjører på med 3-4-3 formasjonen selv den ikke har fungert optimalt denne sesongen.Han viker ikke fra den, uansett om det skader eller vi mangler rett type spiller.
Husker ikke hvem, men det var en manager i denne sesongen som sa at Tottenham var lette å lese pga Conte ikke forandret formasjon.Det var også div ex-spillere som sa at 3-4-3 krever ekstremt mye av hver enkelt spiller.
Hvorfor forandrer ikke formasjon?
Har han ingen plan b?
Er han ikke kreativ nok?
Hva er grunnen til han ikke prøver 4 bak?
Er han ikke god nok til det, forstår han ikke en slik formasjon.Synes det veldig merkelig at han ikke prøver, en manager i verdensklasse gjør det, men det er ikke Conte.Jeg trodde han var det, men jeg tok feil.
Slik jeg ser det så har vi ikke gode nok spillere til 3-4-3 formasjon.
Conte sin jobb under kamper:
I starten var veldig aktiv, han engasjerte seg voldsomt, noe jeg tror alle oss satte stor pris på.Men denne sesongen er han like aktiv, hva har skjedd?
Han er veldig passiv og ser ut som han ikke vet hva skal gjøre.Han har ingen plan b.
Når ting ikke fungere eller spiller(ere) ikke har dagen så står han bare å ser på.Han gjør ikke bytter eller han gjør det, men det på slutten av kampene.
kjøp og lån:
Hans første vindu var veldig bra, vi fikk Kulusevski og Bentancur.To gode spillere som gkk rett på laget, vi greide 4 plassen og ting så lyst ut.Sommer var et stort vindu, vi fikk mange spillere.Vi kjøpte reserver, ingen av dem forsterket laget.Vi greide vel kun å låne spillere ut og ikke selge, men det mer Levy sin jobb.
I Januar fikk vi inn Danjuma og Porro.To greie kjøp.Kan ikke dømme dem så tidlig, men trengte vi virkelig Danjuma?
Hadde det ikke vært bedre å gått inn for en midtstopper?
Conte klager til media over troppen og kjøp.Sier at vi må kjøpe 70-90 millioner spillere, det er å drømme.Vår rekord er Richarlison for 60 mill.Hva er det han tror?
Vi er ikke Chelsea, United, City osv.Vi kan bruke slike summer og på toppen kommer en høy lønn i tillegg.Nei Conte, du lever i en annen verden enn den Tottenham befinner seg i.
Conte sine "merkelige" valg:
Tanganga:Han får ikke spille.Om jeg ikke tar helt feil så har kun vært på banen en gang i PL før Leicester kampen (ikke 90 min.).Fått spille i cup kamper, men har ikke imponert.Plutselig skal starte kampen mot Leicester selv om Sanchez og Lenglet er på benken.Dette har jeg null forståelse for.
Spence:Fikk ikke sjanser, det første Conte sier etter kjøpet er at han er ikke mitt kjøp.Rett ut kulden.Får knapt minutter hos oss og vi ender med låne han ut.Dette skal være et stort talent, men ifølge Conte så forstår han ikke taktikken/formasjon.Dette biter jeg ikke på, Porro fikk starte etter en uke på treningsfeltet.
Sarr:Nok en ung spiller som måtte vente lenge før han fikk sine minutter, tror det skjedde i Januar.Gjorde det bra, men plutselig er han ute.Dette er også et talent Conte ikke bryr seg merkverdig om.
Gil:Samme som Sarr, måtte vente lenge før ha fikk sjansen.Gjorde det bra, la ned innsats.Her har vi en spiller som kunne vippe kamper i vår fordel.Han sender Conte på lån og vi henter inn Danjuma.Nok en ting jeg ikke forstår.
Min konkluksjon:
Conte er ikke manager i verdensklasse.Han er det om han får de spillerene han peker på.En manager i verdensklasse skal ha en plan a, b, c.Han skal kunne legge om formasjonen når han ikke har de rette spillerene.Han skal kunne gjøre forandringer.Han skal motivere unge talenter og gi dem sjansen.
Gi Conte uendelig med penger så får han det til, men Tottenham er ikke del av den verden.
Andre manager:
Hvem andre kan ta over, det må være noen det ute.Nevner noen, sier ikke de er mitt valg eller de jeg ønsker meg.
Vi trenger en manager som vil bygge et lag og ikke kjøpe et lag.Ikke gjort all verden av undersøkelse på dem.
Pochettino : Det sier seg selv.Uten jobb og gjorde Tottenham til et topp lag.Elsker Tottenham og vil tilbake.
Tuchel:Er ledig, har trent gode lag før.Vet hva han driver med, vunnet mye.Er redd han er lik Conte mtp penger til spillere.
Formasjon:4-3-3 & 3-4-2-1
Carrick:Gjør det bra i Boro.Ligger på 3 plass.Vet ikke så mye om hans manager karriere.
Formasjon 4-2-3-1
Kompany:Gjør det veldig bra i Burnley.Ligger vel 1 plass i Championship.Har vært trent Anderlecht.Uten tvil en vinner på banen, jeg tror han er like mye vinner som manager.
Formasjon:4-2-3-1
M.Jaissle:Gjør det veldig bra i RB Salzburg og er veldig ung (34).Har gått Leipzig skolen selv om han ikke ble senior trener.
Formasjon:4-3-1-2
G.Potter:Ja han er i Chelsea, men tviler sterkt på om han manager der neste sesong.Hadde ikke vært feil, tror han liker bedre å få bygge opp et lag enn å kjøpe et slik som Chelsea holder på med nå.
Beklager folkens, men dette ble et veldig langt innlegg.Sikkert skrivefeil også 🙂