Jeg vet ikke hvordan midtbanen vil se ut neste år, men Højbjerg ser jeg som opplagt at ryker. Selv om vi ikke får en voldsom sum for han så gir det ingen mening å la han gå gratis 12 mnder senere. Ser heller ikke bortifra at han forsvinner i slutten av januar hvis Bentancur er 98% og vi ikke har andre skader.
Skipp tror jeg kommer an på hva vi evt. får tak i av andre HG. Skulle Chelsea mislykkes så går Gallagher sin kontrakt ut i 2025 (tror ikke det finnes en opsjon). Ikke umulig at han da kan overtales og Chelsea være villige til å selge - selv om det blir dyrt. Ellers er det helst på midtstopperplass at en HG kan gå inn, men ikke opplagt hvem det kan være.
Per nå har vi Forster (gammel - hvor mange år til), Johnson, Maddison og Skipp som har en eller annen verdi som HG. Sessegnon er den eneste andre som kan ha verdi før man må ned på U21-gjengen som vel ingen av de som blir HG kommer ut neste sesong fra U21-lista.
Det blir ei utfordring med evt. CL.
Lo Celso tipper jeg også ryker, men kommer veldig an på hva som skjer resten av sesongen.
Maddison
Sarr
Bissouma
Bentancur
Skipp
NY
Tipper jeg blir vår midtbane neste år. De fire første er vel 99.9% sikre på at blir værende. Og alle de trenger vi definitivt med Europa.