Han ryker bånd i knær og ankler av mentale årsaker?

Schism Tror ikke de fysiske skadene skyldes mentale problemer nei, tror det er ganske skjeldent egentlig...

Ginola14 Kan være noe i det, at han nå er fysisk frisk men at det ligger noe annet bak. Tror ikke klubben ville skrevet «mentale problemer» som fraværsårsak på en spiller. Heller forlenge «skaden»... Kan være plausibelt...

10 dager senere

Litt usikker på om han passer deres "vingback"-system, men generell spillestil tror jeg passer bra.

Brentford er vel også rimelig tynne på venstresiden nå - så bør få sjansen til å få spilletid.

Blir greit for begge parter dette. Forhåpentligvis kan han spille så pass at han blir solgt til noen i sommer.

2 måneder senere

Sergio Reguilon on his departure from Tottenham:

“I didn’t understand and still don’t understand the situation. During pre-season I was very happy and he [Postecoglou] was happy with me, also the staff. I was playing like a normal player, all the games.”

“The week before, I went to see him. ‘You want me at the club?’ ‘Yes, I have to do a list and you are in my squad’. It was strange. The next day I was out of the training and I didn’t know what happened.”

“I know I can play in Spurs, but in many aspects in football the player doesn’t have control. And I don’t want to stay to sit in the stadium watching. I am 27, I have too much football to live. I don’t understand why one day is ‘yes’ and next day is ‘no’ but . . . I don’t think it’s performance reason, I think it’s another reason, this is football, this is business.”

Knut Han er ferdig i Tottenham nå i alle fall. Skjønner ikke hva han håper å oppnå med å uttale seg sånn som dette i media.

Blir alltid litt skeptisk når jeg leser slike intervju.

Ønsker han alt godt. Synd han aldri lyktes her, men at han hadde noen fremtid her under Ange uansett hva som står i det intervjuet nekter jeg å tro på.

Tja. Som manager så er det greit å ikke brenne noen broer før du er 100% sikker på hvem du vil satse på / hvem du faktisk har tilgjengelig. For enkelte blir dette avklart tidlig i pre-season, for andre tar det mer tid.

At Reguilon selv ikke helt klarer å lese mellom linjene er en annen sak.

Knut

Det er jeg enig i. Jeg burde vært litt mer presis. At Reguilon kan ha oppfattet situasjonen noenlunde slik kan jeg fint tro på.

Og som du sier - fra Ange sitt ståsted hadde han veldig lite å tjene på å fortelle Reguilon at han egentlig ikke er god nok. For meg litt utrolig at mange spillere ikke virker til å forstå "problemet" til treneren i slike situasjoner. En trener må prøve å opprettholde "illusjonen" om at spillere som ikke spiller fortsatt blir ansett som gode - i tilfellet de "plutselig" må spille.

Ikke sett han for Brentford, men la oss håpe det er godt nok til at noen tar han for hva som helst til sommeren.

9 dager senere

Så bare dette med et halvt øye og uten lyd.
          Utvist etter dytt i ryggen 😮 Straffe ble det au...
          Ikke lett å ha Tottenham som arbeidsgiver 😉
          Kan ikke se annet grunn til utvisningen 🥴

21 dager senere

Måtte han varte opp med minst ett til 👍🏻

4 måneder senere