Måtte han varte opp med minst ett til 👍🏻

4 måneder senere
20 dager senere

Ingen overgang foreløpig for godeste Sergio. Må vel være greit å beholde han frem til januar i det minste som backup for Udogie?

en måned senere

Ange Postecoglou on Sergio Reguilón:

”He's a Spurs player, mate. I mean, we've got a training session so it's a balance that we need 20 players for training, that's what we do for match day minus one.”

”It didn't make sense to bring someone like Radu or a couple of guys who have got injuries because we won't get back until late on Thursday. We've brought a couple of young guys in.”

"The academy played last night and we didn't want to disrupt that, but we brought a couple of young guys and Reguilon to make sure our training is really good today. Squad-wise, from the weekend Destiny hasn't travelled.”

”It's nothing significant, his injury but again it didn't make sense to bring him over if he wasn't going to play. Radu is suspended and Sonny is back in London doing rehab, but the rest of the squad plus the young players have travelled.”

Burde være nærmere noen minutter etter i kveld 😅

3 måneder senere
  • Redigert

Håper vi får inn en ny back i januar så Reguilon kan slippes videre. Om noen vil ha fyren da.

Vi trenger uansett en fullverdig backup/konkurrent til Udogie.

Cuti Vi trenger uansett en fullverdig backup/konkurrent til Udogie.

Slik som Udogie spiller nå trenger vi en bedre spiller enn Udogie inn, forhåpentligvis en med hamstrings av titan som Ange ikke kan ødelegge med idiotien sin.

Kungreke vil ikke gå så sterkt ut men er enig at Udogie enten har blitt dårligere eller så har utviklingen ihvertfall stoppa opp. Jeg synes han har vært ganske svak, da Spence kom inn på plassen hans synes jeg det umiddelbart så ut som em oppgradering

Madball Det er denne inverteringen inn i midtbanen. Bare tull å bruke så gode vingbacker som Porro og Udogie til det. De er to av våre beste spillere, sikkert topp 10 i verden begge to, som wingbacker, da er det helt bak mål å ikke bruke de til nettopp det.

Skal ikke påstå at Udogie er ferdig, men etter å ha fått sin andre sesong ødelagt i så ung alder vil jeg gi han kanskje 10% sjanse til å bli en virkelig toppspiller. Enormt potensial, men også store svakheter i spillet. Svakheter som han ikke har klart å bli kvitt - samtidig som utviklingen selvsagt vil lide under enda en betydelig skade.

Så enig med kung. Skal vi kjøpe en ny venstreback trenger vi en som er bedre enn Udogie - ikke mer stallfyll for “bredden” sin skyld.

Og kjøper vi en ny Dragusin-type på venstrebacken fyller vi bare opp troppen med flere spillere vi ikke trenger. En OK venstreback er ikke det dette laget mangler. Det verste vi kan gjøre er å kjøre 3-4 OK spillere nå.

Schism Personlig heller jeg mer mot å bytte manager, få inn en type som ikke ødelegger spillerne. Dette kommer til å koste mye penger på sikt om vi skal fortsette på denne måten, er ikke ubegrenset med unge lovende talenter på dette nivået heller.

Jeg synes det mest spennende med back-situasjonen vår er om Ange er villig til å teste Reguilon på venstre, og kjøre Spence i sin beste posisjon på høyre. Da får vi hvilt Porro, og vi får muligheten til å kanskje få han tilbake på sitt beste.

Med de alternativene vi har, hadde nok ikke back stått øverst på lista mi for dette vinduet. Synes at vi trenger en stopper, en dm, en venstre ving og keeper i første omgang, men usikker på hvor lurt det er å handle i dette vinduet uansett.

Reguilon er ikke god nok dessverre.

Mabbutt

Hvorfor ikke?

Enig med DM, men der har vi Gray og potensielt Cardoso også.

Udogie er en av våre dårligste spillere (selv om potensialet er skyhøyt). Fått ødelagt enda en sesong med skader. En type skader som veldig ofte fører med seg problemer over tid. Sessegnon, Owen osv. Og det å komme tilbake. Bentancur var muligens vår beste spiller rett før korsbåndsskaden (definitivt topp 3). En skygge av seg selv nå - nesten 1 år etter at han kom tilbake.

Vi trenger desperat en god venstreback. En virkelig toppspiller. Jeg drister meg til å si mer enn noe annet nå (hvis Cardoso er planen som DM med Gray). Vi sliter også på vingene, men der har vi i det minste mange alternativer og selv om det er mye middels hva gjelder kvalitet har vi Moore og Kulusevski som kan være veldig gode. Samt at Son og Johnson til tider ikke er dårlige. Ei heller Richarlison når han er frisk.

Schism Hvorfor ikke?

Går utifra at du mener hvorfor ikke handle i januar? Det kommer an på om man virkelig har trua på at Ange klarer å snu det. Jeg kan ikke huske en manager som greid å snu en slik situasjon ved å kjøpe seg ut av det. Skulle vi ikke se en liten forbedring framover, tror jeg det går mot skifte, og da skal evt ny manager også kjøpe sine spillere.

Jeg er enig ang Gray, men klarer ikke se at Ange vil spille han på midtbanen. Ser heller ikke at Ange regelmessig kommer til å starte noen andre av de vi har på venstre, så lenge Son er frisk.

Cuti Det er ikke Ange heller, hva er poenget ditt? Reguilon er bedre enn ingen.

Mabbutt du er inne på noe der. Januar blir spennende. På flere områder

Mabbutt

Ah. Skjønner. Jeg synes det er på grensen til sinnsykt at man gir en manager som leverer så dårlig penger nå. Han burde vist fremgang så penger, men for meg tydelig at Levy føler seg under press. Og da løser man ting på dårlig vis.

Sannsynligheten for å finne en toppklasse back i januar (uansett system) som skal være tilgjengelig og ønske å gå til oss nå er for meg nære null. Så da kjøper man noen som blokkerer for fremtidige kjør

Skal man først bruke penger tenkte jeg mer på - så synes jeg back er fornuftig - derfor jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor back ikke sto øverst for deg.

Hele greia er bare trist. Jeg mener vi har en bedre stamme enn f.eks. Chelsea (de har riktignok Palmer - vi har ingen i nærheten av han). Men per nå har vi en dårlig trener som får veldig lite ute av den stammen (igjen komisk at jeg er den “negative”, mens de som mener vi har alt for dårlige spillere er de “positive” - vi lever virkelig i en oppned-verden).

Schism Levy føler seg under press.

Veldig tydelig, for selv om Levy ikke er noe fotballgeni så er han heller ikke en idiot. Historisk sett så har managere som har levert på dette nivået blitt buet på av publikum i relativt stor skala og Levy har vanligvis trykket på knappen så fort dette har skjedd tidligere. Av en eller annen grunn skjer ikke dette nå, om det er pga. mye nye plastikkfans eller fordi mange kjøper "løgnen" vet jeg ikke, men da har ikke Levy noe annet valg enn å reagere med pengeboka ser det ut til.