Knut cjmozart La oss krysse fingrene for det. Han er en solid og real fyr later det til - men rett og slett ikke god nok over tid.
Schism Sluttet å følge Spurs på Instagram? Ikke sjekket selv, men drama 😄 Dvs får håpe alt er bra. Ønsker han bort, men også alt godt.
Kungreke Knut Da er det over for Dier håper jeg. En handling som jeg mener forøvrig viser at han er totalt uegnet som kaptein.
Eddie Dier sin tid i klubben er forbi. På tide han skifter beite. Alt for ustabil og rett og slett ikke god nok, om vi skal kjempe om topp 4. Skal dog innrømme at jeg aldri har hatt sansen for denne fyren
Madball Hvis han blir værende hadde jeg satt pris på om han av og til kunne follow'e både ball og mann
Andreas Alle dei beste er furtne, men dei slepper unna med det nettop fordi dei er best. Litt værre med dei som ikkje er i nærheten av det nivået og blir snurt.
Schism Null tro på denne. Men ser ikke bortifra at Dier muligens kommer på andre tanker hva gjelder hans fremtid her. Må vel innse at det skal store forandringer til før han får spille noe særlig under Ange? Kommer det et OK tilbud fra et eller annet sted de siste ukene av dette vinduet så drar han kanskje?
Madball Schism Enig. Slår meg ikke som en Saudi spiller. Ihvertfall ikke enda mtp alder osv. Det snedige er vel at Dier har kanskje følt at han er en av bærebjelkene i laget og det er kanskje ikke så rart når vi ser hvor mye tillit han har fått av så mange forskjellige og meritterte managere. Så er det kanskje ikke så rart hvis han får en liten reality check nå og føler seg skikkelig dumpet. Vet ikke hvor han hadde passa inn , må være Kane som klarer å prate ham inn i Bundesliga kanskje?
Schism Madball Hvis Fazio kunne spille seg inn på det Argentinske landslaget ved å spille i Italia så er det kanskje håp for Dier der nede også? Dier snakker vel spansk - samt portugisisk selvsagt. Helt sikker på at han har klart seg bra sør i Europa.