Midtstopper Eric Dier fortjener også sin egen tråd.

Absolutt! Synes han fortjener litt mer kreditt enn han får. Gjør mye riktig, og ser ut til å ha luka bort de verste øyeblikkene av plutselig hjernesvinn.

Synes Dier er litt oppskrytt akkurat nå (kanskje ikke her - blant engelske fans), men gud hjelpe som han har forbedret seg - og selv om jeg ikke synes han er helt toppklasse så er han blitt veldig god. Og selv om han er litt dum i blant elsker jeg måten han spiller på.

Og på ingen måte umulig at han har enda et lite steg i seg. Da vil han være toppklasse.

11 dager senere

Hva skal man si? Davies med ny kontrakt i fjor sommer. Dier nå? Hva blir det neste. Sanchez til sommeren? 🤣

Helt greit å signere ny kontrakt med begge, men de må for guds skyld ikke ha sentrale roller i laget neste sesong.

Ja, hvis det er snakk om pay-as-you-play kontrakter og forhåndsdefinerte backup-roller så.

Vi blir liksom aldri kvitt spillere. Hatt en del sånne opp gjennom.

Dier, Davies, Sanchez, Moura, Lamela, Sissoko osv.

Aldri god nok over tid, men noen glimt her og der sammen med upåklagelig innsats så gikk årene uten at noen tok tak i problemet.

Hadde gjerne sett noen unggutter sjansen av og til som innbyttere heller enn sånne gamle travere.

Cuti Dier, Davies, Sanchez, Moura, Lamela, Sissoko osv.

Synes ikke Lamela hører hjemme her! Men ellers ganske enig.

Dougie

Jeg har ingen store problemer med Dier i troppen, men et av livets mysterier er at han alltid ender opp med å spille. Hvorfor? Flere år med Dier fast på laget går bare ikke. Orker ikke at enda en ny manager skal bruke år på å forstå det.

en måned senere
      en måned senere

Opplagt ikke en av de verste, men meget mulig den verste som har fått være så lenge og spilt så mye?

Alle forsvarere gjør feil. Og man kan nok lage videoer som ikke ser bra ut for nesten hvem som helst, men hjelpe meg. En ting er at man bommer på en heading tilbake osv. den slags tekniske feil kan skje den beste, men siste halvdel av dette klippet hvor man ser hvor feilplassert han er gang etter gang. Og dette er bare de gangene det fører til mål i mot. Samme feil som motstanderen ikke utnytter skjer veldig mye oftere.

Får vann i munnen når jeg tenker på et stopperpar bestående av Harry Maguire og Eric Dier. Minus og minus blir pluss!

17 dager senere

Klarer fortsatt ikke å forstå hvorfor han er blitt så dårlig. Se på de små glimt av han som ung. Så utrolig mye rappere i steget. Greit at man mister noe med alderen, men Dier ble treg som 25-åring eller noe?

Dier fra toppen som DM var bedre enn Rice nå er min påstand.

Schism Dier fra toppen som DM var bedre enn Rice nå er min påstand.

Det er en vågal påstand! Vil vel si at Rice er mer komplett, men skal ikke påstå at du tar udelt feil heller.

en måned senere

West ham vil kjøpe Maguire for 30 mill, her må Levy få ut fingeren, gi de Dier for 20!