En av sesongens tøffeste kamper, borte mot Chelsea.
Vi har slitt borte mot Chelsea så lenge jeg har vært supporter, det ble ikke lettere etter de fikk tilgang til Onkel Skrue sine penger.
Hva er grunnen for vi sliter borte mot dem vet jeg ikke.Alle lag har vel motstander de sliter med uten forstå helt hvorfor.Vi har vunnet en kamp på brua siden 1990, men vi har spilt noen uavgjorte kamper.
Chelsea er ikke like sterke som før, de har mistet viktige spillere.Gode spillere har kommet inn, så de kommer selvsagt til kjempe om CL plass som vanlig.
Midtbanen er vel sterkeste hos dem, mange gode spillere her.Forsvaret er også sterkt, men mistet viktige spillere (Rudiger & Christensen).Spiss plassen er svak, de har mistet Lukaku og Werner.Usikker på om de kommer til stille med ren spiss mot oss.
Vi vant vår første kamp, men ingen grunn til å ta av for det.Vi tar selvsagt med oss det positive fra den kampen.Spillerene holdt seg til planen til Conte selv om vi lå under 1-0.Vi må ta med den innsatsen og viljen spillerene la i den kampen.
Vi ser sterke ut denne sesongen, Conte har en plan med dette laget.Vi ser utrolig godt trent ut og er mer klare enn for denne sesongen.I Southampton kampen var det til tider høyt tempo og mye bevegelse og det liker vi.
Jeg har tro på poeng, vi skal alltid har tro på at vi kan ta poeng uansett motstand.Vi slet mot United i mange år også, men det har snudd.
Lloris
Royal-Romero-Dier-Davies-Sessegnon
Bentacous-Højbjerg
Kulusevski-Kane-Son
Mulig Conte bytter ut Sessegnon og Højbjerg.Inn med Bissouma og Perisic.
Rolyal blir viktig her, Sterling skal vel utfordre her.Royal er blitt bedre og defensivt er bra.Vi så det mot City og Liverpool sist sesong.
Det er vel også en liten sjans at Conte prøver seg meg 3-5-2 også.Som nevnt så er midtbanen til Chelsea sterk.