Sykt deilig med ett poeng, selv om det ikke kan sies å være fortjent. Ingen god kamp av oss, så håper på endringer fra Conte til neste match. Gjerne Perisic, Bissouma og Richy fra start. En helt annen match hjemme mot wolves selvsagt, så gjerne Doherty foran Emerson også, selv om han vel var blant de bedre av våre i dag.
Jeg forstår at Tuchel var frustrert over å miste to fortjente poeng, men å sutre over frisparket til Havertz i forkant av 1-1 blir bare latterlig. Det er en av 100 avgjørelser som blir feil ila en kamp, og med mange spillsekvenser imellom kan man selvsagt ikke skylde på at målet ikke skulle stått på grunn av en slik dommerfeil. Blir det dømt kast feil vei, og så scorer et lag to minutter etterpå, er det naturligvis ikke dommerfeilen som medførte målet. Det er vel for øvrig ikke mange som hadde skreket opp om Deki hadde fått frispark i duellen mot Koulibaly i forkant av 2-1 heller, som faktisk var direkte foranledning til scoring.
Offside på richy kan sikkert diskuteres, men der synes jeg terskelen er blitt svært høy for å blåse offside når spilleren ikke er borti ballen, så korrekt dømt etter gjeldende praksis i mine øyne.