Et ufortjent poeng borte mot Chelsea smaker utrolig godt! Må være ærlige her, dette var en svak kamp av oss. Vi mister ballen gang på gang hele kampen og over hele banen. Hvor mange ganger hadde vi 5 trekk eller mer? Men vi spiller mot et bra mannskap, det skal sies.
Et par ting:
Er ikke Bentancur såvidt på ballen i tacklingen før 1-1? Hvis så er det jo faktisk utrolig bra dømt. Jeg tenkte frispark og gult da jeg så det første gangen.
Og ut ifra tv-bildene så det litt ut som Conte var mest klovn i dag. Vet jo ikke hva som ble sagt underveis så klart men jublingen foran Tuchel er litt unødvendig isolert sett og da de skulle hand shake ser ikke Conte Tuchel i øynene. Så ut som det var det Tuchel reagerte på. Mister begge 1, 2 eller hvor mange kamper på sidelinja?
Situajonen med Romero foran corneren fikk jeg ikke med meg faktisk. Liten skjerm og ingen gode repriser. Var det veldig stygt?
Konklusjonen min er at vi vinner ett poeng på en dårlig dag og at det i seg selv er en styrke og tegn på framgang. I tillegg har vi en klok coach som evner å gjøre de riktige endringene underveis. Og at vi har en sterkere tropp enn før med gode og sultne folk på benk. Og at Sessegnon ikke burde startet i dag 😉