Destiny Udogie
Svært ugunstig.
Blir vel Romero som stepper inn (om jeg ikke glemmer noen). Men jøye meg det blir nedgradering, selv om Udogie nok har hatt en litt dalende formkurve.
Oof.
Aldri bra med skader og kjedelig at han ikke får være med til EM, men tror ikke dette er noen krise for oss nå. Udogie har vært en skygge av seg selv en stund. Tror faktisk det kan være bra hvis vi får litt forandring. Selv om Emerson var grusom mot Wolverhampton så er han ikke dårlig. Kanskje kan det gjøres oss bedre defensivt også.
En av Ange sine svakheter er hvordan han aldri virker til å gjøre noe. Porro og Udogie var fantastiske lenge, men så ble begge litt plutselig mye dårligere. Allikevel så lenge de er friske spiller de alltid og stort sett mer eller mindre hele kamper. Så svakt.
The defender will continue his rehabilitation with our medical staff and is expected to rejoin the squad during pre-season.
Schism Allikevel så lenge de er friske spiller de alltid og stort sett mer eller mindre hele kamper. Så svakt.
Når det er sagt så kan man diskutere i hvilken grad de respektive alternativene våre på backplass egentlig er fullkommne substitutter (gitt spillestilen vår) uansett hvilken form de er i...
- Redigert
Schism Liten vits i å ha Emerson og Davies der hvis de aldri skal brukes
Enig. Så er det muligens slik at Ange ønsker seg andre type profiler enn akkurat dem som backup. Spørsmålet blir så i hvilken grad det er realistisk at han kan regne med å få bygge et lag med 20ish spillere som i stor grad passer hans ønskeliste.
Ugunstig er det, men som mange andre har han hatt en ganske dalende kurve utover i sesongen. På ingen måte uerstattelig.
Chill, we're covered!
Udogie shortlisted for Premier League's Young Player of the Season award
Han har nok ikke spilt bra nok mot slutten av sesongen for å være aktuell er jeg redd.
Han har vært god, men ikke på nivå med Palmer og Haaland.
Fremdeles skadet later det til...
Destiny Udogie will not play in Spurs friendly match vs Hearts this Wednesday night reports Alasdair Gold, as the Italian left back is still recovering from his recent injury that made him miss the end of last season and the Euros