Ikke så mye å tillegge fra Knut, men hvis du ikke allerede er medlem ser footballtravel bra ut.

Hva slags priser må man belage seg på? Fikk ett tilbud på "trolig max 1400/stk" på felt 522.
Nå har jeg ikke vært på kamp siden fansen skreik "we're winning 6-1" mot Real Madrid i 2011, og jeg husker ikke hva jeg betalte for de billettene.

Riktignok skjønner jeg at derby og etterspørsel vil heve prisen en del.

Høres greit ut. Når vi må kjøpe med Støre-penger går prisene opp år for år.

Og hvis du ikke er medlem fryktelig mye billigere enn å kjøpe to medlemskap for en kamp.

Schism Og hvis du ikke er medlem fryktelig mye billigere enn å kjøpe to medlemskap for en kamp.

Om en kjøper gjennom klubben holder det å være registrert tror jeg, man må ikke være betalende medlem. Men er vel logisk at betalende medlemmer får tilgang til billettsalg til en gitt kamp før ikke-betalende medlemmer.

Edit: Et lite forbehold; jeg vet ihvertfall at man som sesongkort holder kan overføre billetter til ikke-betalende medlemmer. Mulig de ikke kan kjøpe direkte selv?

Face value på de billigste setene til de billigste PL-kampene hos oss er ca 65 pund (helt feil - se innlegg under). Man kan søke opp et stadionkart og finne face value på de ulike tribunedelene til ulike kamp-kategorier. Generelt er det slik at jo "større/mer populær" kampen er, jo høyere er face value for det samme setet.

Kategori A-kamper: Arsenal, Chelsea, Manchester City, Manchester United og Newcastle United
      Priser: Trykk her

Kategori B-kamper: Aston Villa, Brentford, Brighton & Hove Albion, Crystal Palace, Everton, Fulham
      Nottingham Forest, West Ham United og Wolverhampton Wanderers

Kategori C-kamper: AFC Bournemouth, Ipswich Town, Leicester City og Southampton

Knut

Mulig, men jeg klarer ikke enkelt finne ut hvordan man skal kjøpe billett uten å være medlem til en kamp som i utgangspunktet er solgt ut.

Måtte være i de tilfeller sesongkortholdere relativt kort tid før kamp legger setet sitt ut for salg. Til storkampene blir slike seter dog typisk snappet opp fort - så man må sitte å sjekke "hele tiden".

Klarte å skaffe fruen en billett i nærheten av mitt eget sete på den måten i fjor - men brukte alt for mye tid på å refreshe billettsiden uken før...

Knut

Hvor nære kamp snakker vi? Feks nå klarer jeg ikke komme inn for å velge billett til Arsenal. Mulig jeg bare er for dum selvsagt.

• Knut svarte på dette.

Schism du kommer ikke inn eller du finner ikke noe ledig sete?

Fant en post på dette i et annet forum. @Schism du har helt rett. Man må ha betalt medlemskap for å kunne kjøpe billett gjennom klubben, også fra sesongkortholdere som legger ut setet sitt for salg (ticket exchange). Men man må ikke ha betalt medlemskap for å få overført en billett gratis fra en sesongkortholder (ticket share).

Det viser seg at fruen faktisk har et betalt medlemsskap og at det var slik jeg fikk tak i billett til henne forrige sesong (jeg hadde bare fortrengt at jeg betaler for det 😝).