Ikke så mye å tillegge fra Knut, men hvis du ikke allerede er medlem ser footballtravel bra ut.
Billetter til Tottenham Hotspur Stadium
Hva slags priser må man belage seg på? Fikk ett tilbud på "trolig max 1400/stk" på felt 522.
Nå har jeg ikke vært på kamp siden fansen skreik "we're winning 6-1" mot Real Madrid i 2011, og jeg husker ikke hva jeg betalte for de billettene.
Riktignok skjønner jeg at derby og etterspørsel vil heve prisen en del.
Høres greit ut. Når vi må kjøpe med Støre-penger går prisene opp år for år.
Og hvis du ikke er medlem fryktelig mye billigere enn å kjøpe to medlemskap for en kamp.
- Redigert
Schism Og hvis du ikke er medlem fryktelig mye billigere enn å kjøpe to medlemskap for en kamp.
Om en kjøper gjennom klubben holder det å være registrert tror jeg, man må ikke være betalende medlem. Men er vel logisk at betalende medlemmer får tilgang til billettsalg til en gitt kamp før ikke-betalende medlemmer.
Edit: Et lite forbehold; jeg vet ihvertfall at man som sesongkort holder kan overføre billetter til ikke-betalende medlemmer. Mulig de ikke kan kjøpe direkte selv?
- Redigert
Face value på de billigste setene til de billigste PL-kampene hos oss er ca 65 pund (helt feil - se innlegg under). Man kan søke opp et stadionkart og finne face value på de ulike tribunedelene til ulike kamp-kategorier. Generelt er det slik at jo "større/mer populær" kampen er, jo høyere er face value for det samme setet.
Kategori A-kamper: Arsenal, Chelsea, Manchester City, Manchester United og Newcastle United
Priser: Trykk her
Kategori B-kamper: Aston Villa, Brentford, Brighton & Hove Albion, Crystal Palace, Everton, Fulham
Nottingham Forest, West Ham United og Wolverhampton Wanderers
Kategori C-kamper: AFC Bournemouth, Ipswich Town, Leicester City og Southampton
- Redigert
Måtte være i de tilfeller sesongkortholdere relativt kort tid før kamp legger setet sitt ut for salg. Til storkampene blir slike seter dog typisk snappet opp fort - så man må sitte å sjekke "hele tiden".
Klarte å skaffe fruen en billett i nærheten av mitt eget sete på den måten i fjor - men brukte alt for mye tid på å refreshe billettsiden uken før...
- Redigert
Fant en post på dette i et annet forum. @Schism du har helt rett. Man må ha betalt medlemskap for å kunne kjøpe billett gjennom klubben, også fra sesongkortholdere som legger ut setet sitt for salg (ticket exchange). Men man må ikke ha betalt medlemskap for å få overført en billett gratis fra en sesongkortholder (ticket share).
Det viser seg at fruen faktisk har et betalt medlemsskap og at det var slik jeg fikk tak i billett til henne forrige sesong (jeg hadde bare fortrengt at jeg betaler for det ).