Ute i 6-8 uker med kneskade etter City-kampen i følge Dan Kilpatrick.

Ikke bra i det hele tatt. Har ikke latt meg imponere av Forster.

Enig. Forster er ikke en god løsning. Vi bør fort skifte begge keeperne til sommeren.

Huff. Krise. Spesielt etter noen kamper uten tabber.

Får håpe Forster ser bedre ut når han får spilt seg litt varm - men kan selvsagt ikke ta 6-8 uker å spille seg varm.

Får se positivt på det i et litt lengre perspektiv. Kanskje det blir slutt på disse Hart/Forster-løsningene.

Synes Forster var fornuftig. Engelsk og har spilt på høyt nivå ganske nylig.

Gollini var ikke bedre.

Ikke enkelt med andrekeepere. Blir de for gode forsvinner de. Så alltid litt bingo.

Kan kanskje prøve på en ny Pau Lopez-type. En som er litt ung og lovende og som enten kan konkurrere ut Lloris neste år eller være klar året etter.

Vi må være «topp 6»-klubben med verst resvervekeepere siste åra vel?

Vi bør gå for en Kelleher-type i stedet for de avdanka dinosaurene andre topplag stort sett bruker som 3. keepere. Gazzaniga var fin.

Vi er vel den topp 6-klubben som har det verste av det meste?

Slikt går litt i sykluser etter hva man kan få tak i. Vi har hatt Lopez og Gollini også.

Så gjør vi det vanskelig for oss selv når vi sliter så mye med HG. Selvsagt bedre når man har en 2. keeper man faktisk er nysgjerrig på hvor god er - og jeg håper også vi kommer dit igjen snart.

• Cuti svarte på dette.

Schism Kan kanskje prøve på en ny Pau Lopez-type. En som er litt ung og lovende og som enten kan konkurrere ut Lloris neste år eller være klar året etter.

Var det ikke det vi gjorde med Gollini? Eller er han "mye" eldre?
      Men enig i prinsippet. Fint å ha en sulten ung utfordrer!

Schism Vi er vel den topp 6-klubben som har det verste av det meste?

Svært så negativ og oljepengevennlig du er for tiden da 🤣 Eller prøver du å tillegge andre meninger de ikke har nå igjen?

OsvaldoArdiles Var det ikke det vi gjorde med Gollini? Eller er han "mye" eldre?
        Men enig i prinsippet. Fint å ha en sulten ung utfordrer!

Gollini var eldre, men når det kommer til keepere var ikke Gollini på 26 eller noe nødvendigvis så dumt. Lloris var vel ca. 26 da vi kjøpt han. Så mange sesonger igjen i en kar på 26 vanligvis. Og veldig sjelden keepere står i store klubber fra tidlig 20 og i 10-15 år.

Jeg tror vi har slitt med å finne gode unge - nettopp fordi Lloris sin posisjon har vært så tydelig. Hvem ville egentlig komme hit? Å danke ut Lloris var aldri realistisk. Men for hvert år som går blir det enklere. Kommer det inn en kar til sommeren så kan han se muligheten for å stå for oss innen 1 år (selv om det ikke er gitt at Lloris legger opp).

Tror Forster klarer brasene 🙌 Sikkert bare meg men jeg synes han er en oppgradering av våre seneste reservekeepere.

Synes det er helt meningsløst å ha en god, ung andrekeeper så lenge det ikke er en reell konkurransesituasjon. Sier seg selv at du ikke får spille. Da er det bedre med en erfaren type som er komfortabel med å sitte på benken.

Kepa, Ortega, Turner, Kelleher og Butland er 2. keeperne til topp 6. Kepa skal jo i utgangspunktet være bedre enn Forster, men så koster han jo Chelsea poeng stadig vekk. Og makan til meningsløs keeperduo (mtp hva de har kosta) skal du lete lenge etter. Jeg lar meg gjerne overbevise om at noen av de andre der er klink bedre enn Forster.

Når det gjelder våre 2. keepere i nyere tid, er vel Forster sånn ca midt på treet? Rater egentlig bare Friedel opplagt høyere. Gazzaniga og Vorm høyere toppnivå, men begge var fryktelig opp og ned. Gollini og Hart synes jeg var ganske mye dårligere enn det jeg har sett av Forster, og Pau Lopez var vel mer tredjekeeper (selv om han har hatt en ok karriere etterpå).

Kamptrening får han også og da blir det så bra så👍

Dougie Kepa skal jo i utgangspunktet være bedre enn Forster, men så koster han jo Chelsea poeng stadig vekk.

Mener du seriøst det er tvil om hvem av Kepa (som btw er førstekeeper) og Forster som er best?

Dougie Synes det er helt meningsløst å ha en god, ung andrekeeper så lenge det ikke er en reell konkurransesituasjon. Sier seg selv at du ikke får spille. Da er det bedre med en erfaren type som er komfortabel med å sitte på benken.

Tror jeg forstår hva du mener, men for klubben må vel målet være å finne en slik? Så må man ha et realistisk forhold til hvem man får tak i. De beste unge spiller nok gjerne allerede da et annet sted - og vil ikke bytte den plassen for å sitte på vår benk. Så kan man ha flaks å treffe gull i ny og ne.

Men skal man så ta syvendevalget på 22 eller Forster? Er nok det som ofte er realiteten. Da er det ikke så opplagt hva som er best.

Cuti
              Er vel noe usikkert hvem som er førstekeeper der per nå? I og med at Mendy har vært skada en stund. Vet at Kepa ble foretrukket da Potter først kom inn, men så var jo plutselig Mendy inne i noen kamper der før han røk med skade.

Uansett, selvfølgelig er Kepa en bedre og mer komplett keeper enn Forster. Poenget mitt er at han også gjør feil og tabber som koster Chelsea poeng. Tidligere var vel også redningsprosenten hans helt sjokkerende svak - uten at jeg har tall på hvordan det er nå.

Så jeg tar nok heller Forster på free transfer enn Kepa til 80 mill euro, ja.

Dougie Så jeg tar nok heller Forster på free transfer enn Kepa til 80 mill euro, ja.

Nå var det ikke value for money vi snakket om her. Da må man sammenligne klubbenes økonomier osv.

Kepa er milevis bedre enn Forster. At noen sår tvil om den er vanskelig å ta seriøst faktisk 🙂

Er det det Dougie påstår?