Må si jeg er veldig skeptisk til det vingback-greiene der. Tenk om vi ikke hadde kasta Cirkin ut døra; må vel ha kunne gjort en jobb?

Hvorfor kan ikke Emerson spille venstre? Det er helt umulig at han kan være noe dårligere der enn på høyre, mens Doherty faktisk har vist at han er helt ok på høyre men ubrukelig på venstre.

Det kan skje. Bare virker som det er Doherty som har blitt sendt til venstre de få minuttene de har spilt sammen tidligere.

Takk til deg/dere som har opprettet nytt forum! Det ser kjempebra ut ved første øyekast, ble litt skuffet da meldingen om forumet kom, hadde akkurat kommet meg inn igjen etter mange år.

Når det gjelder kampen i dag, er jeg litt "aventende". Mest fordi vi starter med en høyreback som ikke fungerer, på venstreback. Også fordi landskampene kom akkurat når vi endelig hadde to på rad. Får håpe miljøforandringen har gjort Son godt om ikke annet. Krysser fingrene for nok en god opplevelse!

Får desverre ikkje sett denne kampen. Da brukar det ofte å gå bra for oss.

Heldigvis mener du?

Interessant valg av dommerdrakt. Går vel fint, men unødvendig å ikke velge en annen farge.

Mye ball i siste tredjedel så langt uten at det har blitt spesielt farlig av den grunn

Synes vi er gode. Newcastle har sluppet inn 7 på siste 10. Så kunne aldri bli en sjansebonanza. Men når Newcastle blir mer og mer slitne gjelder det å holde trykket oppe.

Bentancur helt fabelaktig. Blir veldig spennende med han og Skipp.

Fatter ikke at det er mulig. Son skal takle noen bakfra og så ei pasning i mål.

Viktig. Og så uendelig rettferdig.

For en deilig scoring - føles som vi har spilt mot 12 mann idag.