Endelig kamp igjen!
Newcastle kommer på besøk, de må slås! Grundig!
Endelig kamp igjen!
Newcastle kommer på besøk, de må slås! Grundig!
Hvis Davies er skadrfri, ser vi nok samme startelleveren som de siste matcher.
En kamp som må vinnes om vi noenlunde skal henge med. Får håpe de som var avgårde med respektive landslag slapp unna noenlunde problemfritt.
Hvis landskampene skal ha innvirkning på kamputtaket, kan Bergwijn fort befinne seg på banen i denne.
Tror det blir samme startoppstilling, men mulig Steven kommer innpå litt før overtiden slik han pleier?
Ja, han hadde fortjent en start. Men, så var det jo også litt bedring hos Son sist, inkl sine gåller. Eneste lille spenningen i laguttaket, hvis de langveisfarende er i orden.
Spennende med ny forumsløning! Jeg har trua!
Dette forumet ser jo veldig bra ut, takk til Knut!
Virker som vår "timing" med tanke på motstand har snudd litt. Vi møtte Brighton når de tydeligvis har ramlet ut av ting. West Ham rett etter 120 min i Europa og uten Bowen. Newcastle hadde en meget sterk start på 2022, men har nå tapt de to siste og har egentlig berget plassen (som selvsagt betyr at de kan spille med mindre press). Newcastle har også en del skader - Trippier spesielt, men også andre som enten er ute eller som nylig har vært skadet. For oss er det vel bare Davies som kanskje er et problem.
Denne må vinnes. Og jeg er ganske trygg på at Newcastle ikke kommer til å spille noen stor kamp, men man klarer ikke akkurat helt å bli trygg på oss heller. Selv om prestasjonene siden Boro stort sett har vært fra OK til bra (mot WH var vi i perioder dårlige, men West Ham er også en del bedre enn Newcastle).
Vi har egentlig et særdeles enkelt program fremover (selv om det knapt finnes enkle kamper i PL). Og timingen er som sagt potensielt utrolig bra (som enda et eksempel vil Leicester spille semifinal i EL rett før kampen mot oss - hvis de kommer seg dit). Da ville det vært utrolig skuffende hvis vi dummer oss ut på søndag. Kanskje det jeg frykter mest - at våre spillere vil ende opp med å tenke for mye konsekvenser.
Så kult at man "like" sine egne poster
Ser fint ut dette forumet her. Takk til Knut! Og også til de andre moderatorene.
Kampen har jeg stor tro på seier. Det var mye positivt å spore før pausa, krysser fingrene på at vi fortsetter i det sporet.
Good news for Oliver, for Skippy and Sessegnon. They are very, very close to being back with the team. They're improving a lot. They're having important training sessions. Not with the team, apart, but I hope next week to have both players with the team, Ryan Sessegnon and Oliver Skipp.
Fra pressekonferansen i forkant av kampen, men altså ingen Skipp eller Sessegnon denne helgen.
Heller ingen nye skader fra landslagspausen, kun Davies med et mindre problem (som later til å være løst allerede).
Alasdair Gold mente Reguilon kanskje sliter med noe?
Håper ikke det, for da blir det fort Doherty på venstre....
Doherty på venstre er null problem vs Emerson på høyre
Kulusevski på høyre og Bergwijn inn hadde vært fint. Selv om vi da risikerer å bli veldig smale.
Dette blir spennende. Både Chelsea og United tapte poeng i går. Og vi må vinne for å henge på Scum i kampen om 4.plassen. Håper vi er på hugget fra start nå og at Kane, Son og Kulu er on fire! :-)
Ble Emerson og Doherty på venstre da antar jeg. Antar Kulusevski går ned på backen hvis vi ender opp med å trenge mål.