Knut Ble nylig lansert: https://www.tottenhamhotspur.com/news/2022/july/dare-to-do-bold-202223-nike-away-kit-unveiled/
Schism Hadde vel vært bedre med bare den mørke blå fargen? Det tror jeg faktisk kunne blitt ganske kult isteden for to versjoner av blå (hvis den mørke er blå - med mitt fargesyn og slike "fancy" bilder ikke alltid så enkelt å si - uansett bare den mørke og ikke to varianter på toppen av det gule).
Dougie Dette må være den styggeste drakta vi noen gang har hatt - uansett hjemme/borte/etc. Kan ikke komme på verre iallefall.
Kungreke Dougie Jeg synes faktisk hovedproblemet er fargene i kombinasjon med midtstilte logoer. Det fungerer utrolig dårlig med det gule feltet under halsen da.
CWaddle Vet ikke før jeg faktisk ser hvordan den ser ut. Fancy presentasjon som egentlig ikke viser en dritt 😉
ChristianYiddo Spør du meg så ser den mer ut som en trøye man bruker på trening, enn en drakt man faktisk skal bruke i kamp.
CWaddle Og, ja forresten. Hva er det med oss og andredrakter? De er uten unntak, alltid dårligere/styggere enn tredjedrakten.
Knut Etter å ha sett kampen i går så har jeg endret mening igjen. Blå/svartfargen på shorts og ermer blir for mørk. Mulig overdelen funker bedre alene?