ManagerBill cuti har kontrakt til sommer-27,,,og fint om RM henter han no,,,i sommer der ligg en utkjøpsklausul på 60mill€,,,,
Andreas Kan ikkje sjå for meg at der er mange storklubbar som er etter Cuti slik han har framstått siste 2 sesongane. At RM skal bla opp mykje pengar for han er nok berre drømmescenario. Er vel nesten meir truleg at Atletico hentar han.
Ginola14 Jeg kan se for meg hvilken klubb som helst bla opp for han. Ferdighetene til å være på «årets lag i verden» har han. Det er fokus og holdninger som har holdt han tilbake hos oss. Samt den kollektive kollapsen vi sliter med. Som han riktig nok er en av mange bidragsytere til.
Schism Fokus og holdninger bruker å være ganske avgjørende for store klubber. Tipper VM får ganske mye å si for om noen tar sjansen på å legge 50m i Romero. Skulle Argentina gjøre det godt og Romero spille solid kan man alltids selge historien om at det var Tottenham som var problemet.
Schism Aner ikke hva som er sant lengre. La oss håpe Romero snakker sant. Selv om han nok aldri spiller for oss igjen uansett.
Knut https://www.threads.com/@spurslive/post/DbaW2qriK49?xmt=AQG0Nj-as2W_RyiRtG0gzO4SJ-7qV0hafobD1D-fwuRrb-9-W1pCrOkgMXd5IjljZlrb3gch&slof=1
ManagerBill Knut Når mye rykter på X ol...får fotfeste, so spinner det ut en falsk sannhet,, dessverre
Knut ManagerBill for å være ærlig så er det litt vanskelig å vite hva som er sant og ikke med den mannen. Det som ihvertfall er fakta er dog at han pådrar seg for mange kort og suspensjoner 😅
ManagerBill Knut Få opp en statue av Toby utenfor THS,,fantastisk spiller og en av Spurs beste i bakre 4er gjennom tidene 👏👏👏💪💪