Madball Håper også at de blir så gode. Styrken der var Toby's syke pasningsfot, Jan ekstremt god teknisk. Begge var gode hodespillere. Romero er sykt bra i taklingsspillet, finnes knapt noen bedre. Farta til Vdv trur jeg kommer til å redde oss mange ganger. Husker fortsatt King og Gardner hva hurtige midtstoppere gjelder.
rihno Når midtbanen forstår at de må passe blindt i bakrom for å få Son rettvendt mot mål så vil han snart blomstre igjen. Richy er jeg litt mer usikker på. Er litt over alt og ingenting. Klagete og dårlig kroppsspråk. Må snart få en god opplevelse.
CWaddle Helt utrolig hvor like Richarlison og Anthony ser ut på banen. Da Mener jeg det ekstremt sure trynet og ser ut til å hate allt og alle 😊
Schism Vet ikke helt om jeg deler den. Richarlison er ofte veldig leken. Men at han er humørsyk tror jeg det er liten tvil om.
Knut Vanskelig når det går på tverre å løpe rundt som en solskinnstråle på banen. En vil kanskje ikke vise verden at en er glad om det ikke går veien, det kan lett mistolkes som at han ikke tar oppgavene sine alvorlig nok.
Cuti Dårligst på Brasil i natt. Byttet ut målløs i en kamp Brasil vant 5-1 og alle de tre bak spissen scoret.
Knut Kjedelig for ham. Og siden forrige PL-kamp så er "katta ute av sekken" ifm Son som midtspiss også, så det kan fort vekk bli en tilværelse som innbytter for den godeste Richy.
Andreas Skulle til å sei han må være største floppen sidan Rebrov. Men Ndombele er fort enda større flop.
Mabbutt Trist å se bildene fra Brasil. Håper denne karen får full støtte fra tribunen neste gang han kommer på banen. Så lenge han er Tottenham-spiller, prøver, og genuint virker å bry seg, skulle det bare mangle.
Knut Enig. Vi bør backe ham alt vi kan. Ingenting er bedre enn om han hadde funnet formen. Når det er sagt så betyr ikke det at han skal få uendelig med sjanser fra start, men når han først spiller bør han få maks støtte!
Mabbutt Knut Enig i det, men mener det er Ange sin jobb å sette han inn eller ut. Høres sikkert "skinnehellig" ut av meg. Men for min del fikk jeg en "åpenbaring" med situasjonen rundt Royal og Sanchez forrige sesong. Det gjorde skikkelig vondt å se. Slike ting ønsker jeg så godt jeg kan å ikke være en del av.