Eddie

Delvis enig. At «stjernespillere» som ikke spiller ikke er fornøyde er ikke spesielt unikt.

Hvis det er det at spillerne går ut og sier hvor lei de er av Conte som skal til for å få bort fyren, så greit nok.

Men at Richarlison skal være den som sier det. Haha. Aldri har en Tottenhamspiller levert mindre målt mot prislappen.

Tidspunktet for murring kommer på et tidspunkt der store deler av fansen er møkklei av både Conte og fotballen han står for. I tillegg murres det i troppen...

Meget dårlig tegn

Forstår han veldig godt når man ser hvem som starter foran ham.

At Richarlison ikke har prestert er jeg fullstendig enig i, men jeg synes heller ikke det har vært lagt tilrette for at han skal kunne prestere. Siste kampen han startet, syntes jeg han var langt bedre enn kampen før, så jeg tror at hadde han fått en rekke, så hadde vi fått se en annen spiller. Det blir for oppstykket til å finne sin plass og få flyt. Synes han var bra for Everton, og fantastisk for Watford, så det er en bra spiller der.

Dette er for meg en indikasjon på at garderoben er en trykkoker for øyeblikket. Richarlison er nok med dette ferdig under Conte nå, noe heller Perisic og Son burde vært for en stund.

10 dager senere

Har det kommet en forklaring på hva som skjedde?

• Knut svarte på dette.

rihno Husker ikke hvor på Twitter jeg leste det, så det kan ha vært en upålitelig kilde, men der ble det ihvertfall skrevet at det visstnok dreide seg om en skade pådratt under oppvarmingen.

Antar det var noe slik. Kunne ikke se noe spesifikt som skjedde, men Richarlison signaliserer ganske tidlig over til benken. På svensk TV viste de hele hans kamp mer eller mindre.

Richarlison de Andrade Muscular Injury No Return Date Currently Being Assessed

18 dager senere

Er snakk om at han potensielt kan være tilbake mot Bournemouth

4 måneder senere

For å gjøre smørja komplett. Scarlett på topp mot Brentford? 😅

Grey Fox said:
    I believe Richy is injured and might be unavailable for a few weeks

Nødt inn med en skikkelig spiss om Kane drar. Orker ikke være avhengig av en så ustabil fyr som Richy.

Richarlison is expected to step in and lead the line next season with Kane looking set to depart. Tottenham want to do a deal to sign a young backup to the Brazilian, with Gift Orban and winger Brennan Johnson amongst players the club have had interest in.

[garyjacob]

Ja. 99% sikker på at det blir slik Knut. Ville vært helt uforståelig hvis vi gjorde noe annet. Da kan vi like gjerne bare gi bort Richarlison først som sist.

Og ser man på det med nøytrale øyne så er Jesus god nok for Arsenal, men mannen Brasil mener er bedre er ikke god nok for oss? En kar som attpåtil har en spillestil skreddersydd for Ange?

Betyr ikke at jeg er 100% sikker på at Richarlison lykkes. Tvert imot ganske skeptisk, men at han må få sjansen er opplagt.

Kan noen forklare meg hvorfor Richy er skreddersydd for fotballen til Ange?

For meg virket Kane mot Shaktar å være skreddersydd.

Richys styrker passer Ange-ball godt. Kane er en av verdens 10 beste spillere og vil passe overalt

Hva er styrkene til Richy?

Gikk inn på wiki og sjekket statistikken til Rich tidligere år. Lukter ikke akkurat 20 mål og 0,5 mål pr kamp eller bedre av han. Skal dog sies han har spilt på lag som har kjempet i motbakke etter han kom til england, og da var han vel kun 20.

Ange ønsker at vi presser høyt med energi. Richarlison har opplagt enormt mye entusiasme i spillet sitt når han er i riktig sone. Samtidig som han er fysisk sterk nok til å kunne krige alene.

Så er det opplagt at Richarlison må spille mye bedre enn i fjor, men få trodde vel at han skulle være så dårlig da vi kjøpte han. Med andre ord rimelig naturlig å anta at han vil bli bedre. Tiden vil vise hvor mye.

Kane og Son kan ikke jakte på samme måte som de gjorde for 5-6 år siden. En av våre største styrker under Pochettino den gang var at Alli og Eriksen dekte enormt mye rom defensivt - samt at Kane og Son også jobbet hardt. Richarlison passer bra for å ta oss tilbake til den type spillestil - selv om han aldri blir like god som Kane.