Nå er kanskje ikke riktig tidspunkt å starte en analyse av hvem som kan være med opp til å bli et topplag igjen, men ikke så veldig mange av de som startet i dag som kan være «førstevalg». Egentlig bare VDV som helt sikkert er god nok for et topplag i PL så lenge han holder seg skadefri. Og han får spille på sine styrker.
Så har vi en hel haug med gode, men ikke veldig gode. Folk som fint kan være i en tropp, men som ikke kan dra lasset for et topplag. Mulig Porro, Udogie (skadefri) og Kudus kan bli noe mer under De Zerbi. Kulusevski og Maddison tror jeg aldri blir noe etter skadene. Ser at Maddison har mye i seg, men hjelpe meg så treg han er.
Til slutt har vi en del talenter. Hvor ingen helt har fått blomstret enda hos oss. Man får håpe at minst to av Gray, Bergvall, Moore og Vuskovic blir virkelig gode.
Blir morsomt å se hvordan sommeren blir. Jeg håper egentlig ikke man gjør så mye. Jeg ønsker at Gray, Bergvall, Moore og Vuskovic skal få plass.
Kan de få spilt seg inn samtidig som vi kommer oss opp på øvre halvdel kan vi heller bruke mye penger sommeren 2027.