Schism Ja. Litt vanskelig periode. Bra bytter. Muani og Bentancur var nok de mest slitne. Ikke at Bissouma burde komme inn, men kanskje han kan fungere mot slitne bein.
Madball Rart å se Villa. De ser ut som vi har gjort i de fleste kamper de siste sesongene. Og samtidig så går det meste i mot de.
Madball Føler meg på en merkelig måte trygg . Uvant. Forøvrig litt spesielt å se at vi ser mye bedre ut med Danso enn med Romero. Det gjelder egentlig i mange posisjoner, som gjør at jeg tenker vi har først og fremst strukturelle problemer. Gray og Bergvall helt ute enda man kan godt argumentere for at de er blant våre bedre spillere.
CWaddle CG player of the match. Faktisk helt greit. Mange gode i kveld. Tel på feil side av positiv skalaen. Drit med den siste da. På overtid av overtiden 🤬
Mabbutt CWaddle CG player of the match. Vanskelig i dag, tenkte Danso gjennom hele kampen, men ikke uenig VdV var også god, Richy og Bentancur. La også merke til at Muani spilte mye bedre, samt at jeg likte det jeg så av Udogie.