Andreas 2 kamper er lenge. Got it. Eg meiner selvfølgelig og at Xavi skal spele. Og eg meiner han har vore blant våre bedre siden nyttår. Men desverre seier det så lite. For alle har vore elendige. Bortsett fra Porro da.
Madball Simons har vært god innimellom. Mye ræva også faktisk. Om posisjon osv er mye av grunnen til det er jeg villig til å diskutere
Andreas Madball trur han ikkje heilt finner PL timingen. Han treng det ekstra halvsekundet du ikkje har i PL som du har i en del andre ligaer. Så håper eg han kan finne den timingen. For da er han plutselig vår beste spelar.
Coysyeaaaahhalla Få Xavi ut han er jo bare i veien Var Madison grinete fordi vi brukte opp alle byttene for tidlig?
Madball Danso er solid altså. Ikke ekstravagant men trygg og veldig god i hodedueller. Det gir oss resultater
Sheik Coysyeaaaahhalla Det er nok dessverre der vi tapte kampen. Stor forskjell å spille med 10 vs 11.
Coysyeaaaahhalla Faen altså om man hadde hatt et bytte igjen og kunne byttet ut Xavi med dragusin feks på tampen