Coysyeaaaahhalla Madball spurs er i overtall, unødvendig å trekke inn, jeg tror ikke han vet at han har Mitouma bak seg
John_chef Hadde Porto banket ballen i mål istedenfor milevis utenfor på den andre store sjansen i førsteomgang. Så hadde vi ikke hatt diskusjon rundt målet i mot 😅
Coysyeaaaahhalla Madball nei men han har hatt greit taket på han blonde nederlenderen til Brighton i dag Og plutselig så scorer han. Men gjør ikke så mye annet
Coysyeaaaahhalla Farlig. Kunne vært rødt om han fikk gult i første omgang... Mye frispark mot synes jeg.
John_chef Jeg tenker høyt. Når en spiller vifter med et usynlig kort for å påvirke dommeren, så får dem selv et gult kort. Burde ikke dette gjelde når dem prøver å påvirke dommer og vise at det er albue i ansiktet? Formålet er jo det samme.
John_chef Schism altså jeg har vært negativ til Gallagher. Men når jeg ser han spille i dag så forstår jeg hvorfor trenere liker han. Han beveger seg mye altså. Men så blir det liksom ikke fugl eller fisk heller. Blir liksom ikke klok på han.