Eddie I kjent "Den barmhjertige Samaritan"-ånd får vel Wellbeck lov til å nyte ett hattrick ikveldens kamp
Andreas Coysyeaaaahhalla usikker. Trur eg hadde blitt sur om Brighton hadde fått straffe på tilsvarande.
Dougie Sagt det før, men fascinerende hvor mye mer tannløse vi ble på dødball etter Frank dro. Som om vi ikke beholdt fyren med ansvaret for dødballer i trenerteamet.
Coysyeaaaahhalla 28 min spilt og vi er klart best!! Forbedring!! Men om vi ikke scorer og slipper inn så faller alt sammen er jeg redd
Andreas På ingen måte noken optimist her. Men synst noko av det vi forsøker på fungerar nokonlunde greit. Er jo Pulis fotball det her. Men om vi kan få poeng med Pulis fotball, så værsågod.
Andreas Wow. Har ikkje sett oss ha slike marginar i PL i år. Er aldri offside. Går den i mål så står den.
Coysyeaaaahhalla Schism er du seriøs? Vi er på 18 plass og møter et lag som har vunnet 4 av 5. Hører på lee Dixon mr Arsenal kommentere som sier vi har vært klart best. I forhold til til hva vi har prestert de siste kampene synes jeg dette er j bra
Andreas Schism synst ikkje vi er kjempedårlig når vi er direkte. Men vi er elendige på å trille ball og organisere bakover.
Madball Simons må slutte å prøve å løpe forbi folk! Han er for treig. Bør heller bruke pasningsfoten sin
Eddie De Zerbi har vel egentlig fått ganske bra med tid etter han tok over til å prøve å snu dette. Virker det som om det ikke er så mye bedring å se, totalt sett?
John_chef Eddie fikk litt sånn treningskamp følelse. Hvor man prøver ut forskjellige spillere og formasjoner uten å bry seg så mye