Dagen derpå.Synes faktisk det var en knist hos enkelte spillere.Vi skaper faktisk sjanser, men vi setter dem ikke.
Vi har også spillere som ikke gode nok, det har vi sett en stund nå.Men triste er at de fortsatt får spille.
Nå henger det meste i en veldig tynn tråd.Vi må slå Brighton og Wolves, våre to neste kamper.Greier vi det så er sjansen der.
Skulle gjerne vært inne i hode til vår manager, hørt hvordan han tenker.Jeg var frustrert i går, jeg greier ikke å se fornuften i det RDZ gjør.
Hvorfor starte med 3 spisser, to av dem skal spille ving.Vi har minst en ving på benken, bruk han da for fa..
- Han tar ut Bergvall, vår kreative midtbane spiller, men beholder Xavi på benken.Han kommer inn i det 85 minutt.
- Muani som var elendig i går, fikk spille hele kampen.Han tar heller ut Richarlison som er vår toppscorer og jobbet bra.Han vet hva dette handler om.Mange hakk bedre enn Muani.
- Porro var også svak i går, men han får spille hele kampen.Spence sitter på benken.
- Gallagher svak nok en gang, men får spille nesten hele kampen.Han tar heller Gray av banen.
- Solanke var nesten usynlig i går, men også han får spille hele kampen.Burde satt Richarlison som spiss og byttet ut Solanke.
En annen ting.Når vi kjøpte Gallagher så tenkte jeg, okei dette er et bra kjøp.Ikke den posisjonen vi trengte å forsterke mest, men her får vi inn en leder.En som skal stå fram, en vinner.Han ikke nærheten en gang.Har han hatt en god kamp for oss? Helt utrolig hvor svak han har vært, men han får spille.
VDV var en solid stopper.Helt var blant de beste i PL.Denne sesongen har han kollapset.Han er ingen leder.Ser ut som ikke ha lyst å være på banen.Totalt blottet for selvtillit.Ser ut som han har time hos tannlegen for rotfylling.
Han er dessverre ikke den eneste.
Dommeren er en egen historie.Er det mulig å dømme så dårlig?
Han gjør så mye feil at jeg orker ikke skrive om det.Skulle trodd han hadde spilt på oddsen 😉
Det de samme spillerene hver eneste kamp, noe få bytter her og der, men det samme resultatet.Har sagt hundre ganger før og kan si det hundre til.Når må vi talentene sjansen.Hva har vi å tape?
Det er spillere som løper skjorta av seg for klubben.Ofrer alt, det drømmer om få sjansen.