Ginola14 Helt greit, og fornuftig, at en langtsittende manager får velge sine egne spillere. Bare så kjipt han får sparken etter sine første tre strake tap, og aldri får mulighet til å bygge noe.
Kungreke Gah, hater disse teite videoene .. Spill fotball og hold kjeft, vi trenger ikke noe pr piss nå.
Schism 37 min på Høstutstillingen er en evighet. 50 kamper for De Zerbi blir vel å klassifisere som lenge.
Schism For øvrig var vel den videoen grei. Bedre enn når man har fire minutter med klisjeer og jalla.
ManagerBill Roberto De Zerbi holdt et viktig møte med eierskapet i #THFC . I løpet av møtet diskuterte han potensielle overgangsmål. – Manuel Locatellis navn ble nevnt som en som kan hjelpe ham med å forbedre Spurs-laget, spesielt hvis de overlever nedrykk. 🇮🇹👀
ManagerBill mka07 Han har 5 års kontrakt, so det er ikke unaturlig å renske opp i stallen,og sette sitt DNA på laget..Og kjøpe inn og sende ut spillere....
mka07 Ja men nå handler det om og berge plassen. Bli kjent med laget, støtteapparatet, fasilitetene osv osv. Så får man ta det der når det er tid for det.
Kungreke Jaja, blir spennende å se Tottenham Brighton i slutten av mnd i alle fall. Satser på at jeg bringer rdz hell og lykke når jeg er der in person.
Schism Ikke dumt å ansette den eneste treneren i verden som har fått sparken flere ganger enn De Zerbi som assistent.