Coysyeaaaahhalla Sorry Tudor. Du ser bra ut i dag. Men vunnet 1 av 7 holder ikke. Selv ikke om moralen er på bånn. Ut.
Osvaldo Vi skaper nesten ingenting med Rich og Solanke. Må satse på noen dødballer mot slutten og krige inn U. Kan ikke sitte og glede oss over at WH ligger under når vi ikke gjør jobben selv. Tap her så er nedrykk mer enn 50% sannsynlig.
John_chef Altså hvor vanskelig er det. Når vi får frispark fra 20-25 meter midt foran målet så er det bare en ting man skal gjøre. Frigjøre spiller på kanten som kan legge inn fra bedre vinkel. Istedenfor lomper Porro en vanskelig ball over muren. Gratulerer med dagen
Andreas Har blitt fortalt at innsats ikkje betyr det eg trudde det betydde. Men eg synst iallefall vi mangler det eg trudde innsats betydde i dag.
Erlendl Har ingen tro på dette lenger. Vi rykker ned hvis det ikke skjer mirakler og miraklenes tid er forbi. I hvert fall for denne klubben. Irriterer meg helt grenseløst at flere av disse drittspillerne ikke blir med ned men skal flakse videre til andre klubber. De bryr seg ikke en dritt
Kungreke Vi går nok ned nå ja, dette var den viktigste kampen og laget har virkelig ikke møtt opp.. Vi har visstnok to av de beste stopperne i verden på banen.
John_chef Kanskje det å rykke ned og sitte igjen med en ung kjerne som bryr seg om klubben ikke er så dumt. Så kan dem oppskrytte primadonnaene forsvinne ut. Vi får vel rundt £200m for dem til sammen, kan bygge mye bra ut av det.
Andreas John_chef er vel berre å innsjå at en del av dei kidsa er det einaste som er interessant for andre å hente. Om du er en PL klubb som kan hente fra et nedrykkslag. Velger du CG og Solanke? Eller tar du Gray og Vuskevic?
mka07 Fikk ikke sett kampen pga reise i dag. Hadde håpet vi skulle møte opp i det minste. Men ble vel som fryktet etter ett par positive kamper.