mka07 Andreas Og totalt uprofesjonelt. Rett på kontoret og få beskjed om at du spiller ikke en eneste kamp før vi ser en markant forbedring i holdningen sin. Helt sykt. Verdensmester holder på sånn der. Her er karen som skal gå frem og lede laget.
ManagerBill mka07 Verdensmester er ikke cuti når han driver på slikt nivå,, dette holder ikke,,,No har karen sin kalender vært full av SoMe klaging,,og røde kort opp og ned og 11 gule kort..cuti er en løs kanon på deck...
John_chef Dette at Romero ikke er kapteinsmateriale er jo ganske obvious nå. Jeg skrev om dette tidlig i sesongen og stilte da spørsmålet om det dreide seg om kommunikasjon eller noe annet. Men når vi ser spillet hans så er det ganske tydelig at kommunikasjonen bare er en liten del. Det går på generell fotballforståelse. Jeg tror og håper Romero forsvinner til sommeren og blir erstattet av en mindre "fargerik" person, som bare gjør jobben sin. Ser for meg Gray som kaptein. Han jobber sokkene av seg og kan være autoritær, uten at det koker over.