Kungreke Så rart, spillerne våre blir dyttet i feltet men det er ikke straffe? 🤔Var helt skråsikker på at det var straffe etter hva vi har opplevd denne sesongen.. Er vel andre regler alt etter hvem som møter hvem i denne sporten da?
John_chef Kungreke det greiene der har jeg gitt opp. Så jo det tidligere når vi blir stoppet på en overgang og dommer bare vinker spiller opp.😂
Kungreke John_chef Ja, er bare sånn fotballen er blitt. Kun lag med røde drakter som får ting gratis av dommerne. Vi andre må slite for i det hele tatt få det vi skal ha.
Eddie Da er det store nedrykks spørsmålet om vi gir opp og taper 7-0 eller om vi greier å jobbe oss inn i dette. Time will show
Coysyeaaaahhalla Den selvtilliten til spurs om dagen er såååå skjør. Litt motgang så sprekker det som var litt luft i ballongen
Kungreke Coysyeaaaahhalla Selvtillit? Er ikke rart de mangler det, er jo en gjeng tapere hele gjengen. Null guts å spore noe sted.
Coysyeaaaahhalla Kungreke jeg får en magefølelse på at du ikke er helt fornøyd med laget, men jeg kan selvfølgelig ta feil.