Ginola14 mka07 Du har kanskje ikke fått med deg at det jeg skrev før pause handlet om hvordan vi reagerte ETTER 0-4? Det er ikke sånn at jeg er fornøyd med resultatet slik det står. Jeeze, nough said.
mka07 Ginola14 Poenget var ikke noe mere enn at det er for sent og brette opp ermene på 0-4. Gjenganger ganske lenge nå. Vi må begynne når dommer blåser i gang kampen. Ganske lenge siden VdV påpekte akkurat det problemet uten at det har skjedd noe forbedring akkurat.
Madball Sarr igjen. Palinha er vår suverent beste midtbanespiller og det er bekymringsfullt. Gray gjør også grusomt mange feil. Men AM har altså ikke fått et føkkings gult kort? Det Gray fikk var jo ikke frispark engang
Sheik Synd at vi slipper inn 3 utrolige svake mål på starten. Godt å få to i kassa, og ikke minst å se at det kanskje finnes noe der for å berge plassen. CL er kjørt, og vi må fokusere på PL nå.
Ginola14 Jeg så våres spillere skli jevnt gjennom hele kampen, noen som så athletico spillere som gjorde det? Det gjorde ikke jeg. Helt utrolig og merkelig, i så fall
Madball Ginola14 veldig mye mindre. Var et par tilfeller men mest på den banehalvdelen vi hadde i førsteomgang. En kunne se alt oppsparka gresset som fløyt oppå matta. Hørte de hadde lagt om til et hybridgress forrige høst. Var no rart med det underlaget der altså
HugoLorrys Turdor har vært trener i fire kamper og sluppet inn 14 mål eller noe med sin fantastiske taktikk med tre stoppere. Kanskje det snur i neste kamp om han bare fortsetter?
mka07 Madball Var vel ett par ganger noen A. Madrid spillere også sklei. Men så Glimt kampen, og da var det null problem for noen av lagene. Så mulig at det bare var bom på skoene.
Madball mka07 ja var det jeg la merke til. Vet ikke hvordan det ''hybridgresset'' fungerer men hvis det er mye kunstgress i det er vel ikke akkurat det ukjent for Bodø Glimt.