Schism Er jo ikke slik at klubben forsvinner når vi rykker ned, men blir voldsomt mye bortkastet tid. En haug med spillere vil ikke være med. Kanskje ikke det største problemet, men er det da Lange som skal selge 15 mann og kjøpe 10 nye? Noen som tror det vil fungere? Vinai og Lange bør selvsagt få sparken, men da skal en ny person komme inn og gjøre alt dette. Den personen skal da være kompetent. Hvem i klubben klarer å ansette denne kompetansen? Det problemet har vi selvsagt uansett om vi rykker ned eller ikke, men man har nok mer å velge i hvis man holder seg og man trenger ikke maset om at folk som Bergvall, Vuskovic osv ønsker seg bort. Så selv om utskiftninger må skje uansett blir ikke omfanget at 15 selges.
Mabbutt Madball Vi vil i så fall være et av de beste laga som noengang har rykka ned selv om som regel suger. Sett utifra de siste to års prestasjoner, er jeg veldig i tvil på hvor gode vi er og hvor gode spillere vi egentlig har er. Dette inkluderer de som er ute med skade. Noen har et bra toppnivå, men ingen av dem har prestert over tid. For meg har pilen pekt nedover siden spillere begynte å komme tilbake fra skade første sesongen under Ange (syntes reservene det året presterte bra og med guts tross dårlige resultater). Vil iallefall ikke si at stallen vår ser noe bedre ut enn hva den gjorde for Sheff Wed, Leeds, Newcastle og Villa. Bare en grå smørje synes jeg.
Kungreke Mabbutt men de er jo så fleksible! Alle spillerne kan spille dårlig nesten hvor som helst på banen!
Andreas Det er litt smått utruleg at Dagleg Leder i klubben har latt situasjonen bli den den har blitt. Dette trur eg ikkje hadde skjedd under Levy. Levy var på ingen måte perfekt, men han lot det aldri bli skummelt. Ganske sikker på at Levy hadde dundra inn nokre storovergangar i Januar. Han har vist at han kan gjære det i Januar før, når det ikkje har sett lyst ut, fks med Redknap
ManagerBill Skremmende å se klubben dyreste ukelønn spiller CG blir spilt av på speed,overblikk,pasninger, osv....herrejemi vi må slutte å kjøpe slike avdanka spillere,,,,,,sett inn ungdomen, ups, sorry dei va utlånt,,,...
Andreas Gikk over Transferane som Reknapp fikk sin første Januar etter han tok over eit Tottenham i kris. Palacios, Defoe, Cudichini, Chimbonda, Keano. Det er noko anna enn CG i dette Januarvindauget i tilsvarande krise
Krancjar Andreas Klasse! Nostalgien gjer Palacios og Chimbonda ei stor teneste. Merker eg savna karakterane, sjølv om dei ikkje var mykje til fotballspelera. Palacios hadde kanskje noko?
Mabbutt Andreas Det kuleste med det vinduet var at tre av de fem spillerne var tabber fra sommeren som ble rettet opp i.
Andreas Krancjar Hadde vore villeg til å betale ganske mykje for å få tilbake nokre karakterar ja. Assou-Ekotto fks.
Andreas Mabbutt Jepp. Vi skulle jo selvfølgeleg aldri solgt Keano. Men vi skulle heller aldri kjøpt han tilbake. Defoe og Chimbonda var safe gode kjøp som gav mykje. Palacios var eit kjempekjøp på det tidspunktet.
Mabbutt Andreas Hadde vore villeg til å betale ganske mykje for å få tilbake nokre karakterar ja. Assou-Ekotto fks. Husker Ekotto og Adebayor fikk en ny vår under Sherwood. Det var tider!
Madball Andreas var i de åra Liverpool og Manure pekte på de av våre spillere de ville ha og så blei det sånn. Levy fikk de til å betale rikelig da. Carrick og Berbatov til Manchester og Keane til Liverpool
Andreas Kungreke verre no? Eller verre da? Husker ikkjw kor vi var på tabellen i Januar med Redknapp. Huska berre vi låg nederst på tabellen da han kom inn dørene. Edit: Altså, måler da krisene pr januar opp mot kvarandre. Denne krisa er verre no enn den var i Januar. Og det er litt det man handler etter i januarvindauget.