gazza79
Samtidig er det mulig for Tudor å lære også. Vi har sett dette laget i åresvis. Vi reflekterer rundt lag, enkeltspillere osv. mens vi diskuterer. Tudor må lære seg en haug spillere på rekordtid.
Så mener jeg han spesielt mot Fulham bommer voldsomt og at det er skuffende, men jeg tror også han kan lære kjapt. Tiden vil vise.
La oss håpe at Richarlison og Tel kan gi oss en boost. At Spence er klar igjen og at Danso kun var ute fordi han trengte noen dager til med trening.
La oss også håpe at han forstår at Gray må spille på midten (hvis han skal spille) og at Simons må være sentralt (igjen hvis han skal spille). At Bissouma er dødfødt og at man ikke kan ha både Palhinha og CG på banen samtidig som midtbanespillere (jeg tror VDV - Danso - Palhinha er vår smarteste måte å sette opp forsvaret på mot CP).
La oss håpe det er en eller annen samling i bånn nå. At det faktisk er noen som leder litt vei. Tror Danso, Richarlison og muligens Tel kan være tre av våre med best forutsetninger der. De trenger ikke å lykkes, men at de i det minste spiller med litt rak rygg og prøver.
Nesten synd at vi skal spille CL. For våre tre neste i ligaen holder etter mitt syn dårligere kvalitet enn de to vi har spilt under Tudor (litt merkelig å si at Liverpool på Anfield er svakere enn Fulham, men akkurat nå mener jeg det - Liverpool er et lag med klart større strukturelle svakheter enn Fulham - selv om de opplagt har bedre spillere).